Η τεράστια επιτυχία του κινεζικού TikTok δεν θα μπορούσε παρά να τραβήξει την προσοχή της Google. Έτσι οι developers του Αμερικανικού κολοσσού δουλεύουν πυρετωδώς για να δώσουν την δική τους απάντηση η οποία ονομάζεται «Shorts».
Το TikTok μετράει μόλις τρία χρόνια στην αγορά και είναι ήδη ένα από τα πιο δημοφιλή social media apps. Η τρομερή άνοδος του TikTok ανάγκασε την Google να σκεφτεί να αγοράσει το αντίπαλο δέος Firework αλλά όπως φαίνεται τελικά η απάντηση θα έρθει από το YouTube και μια νέα του λειτουργία η οποία θα ονομάζεται Shorts.
Μέσα από το Shorts οι χρήστες θα έχουν πρόσβαση και στην τεράστια βιβλιοθήκη δωρεάν μουσικής την οποία θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν στα μικρά τους βίντεο, και όπως φαίνεται αυτή θα είναι μια σοβαρή προσπάθεια της Google να χτυπήσει το TikTok εκεί που πονάει.
Βέβαια ήδη από το 2018 η Google είχε κάνει μια προσπάθεια με τα Stories αλλά τα πράγματα δεν πήγαν ακριβώς όπως θα περίμενε. Ο χρόνος θα δείξει αν θα τα καταφέρει να προβληματίσει το TikTok το οποίο έχει ήδη φανατικούς οπαδούς!