Xiaomi SU7 Ultra: Ένα ηλεκτρικό super car με 1.527 άλογα και διαστημικές επιδόσεις

23 Ιουλίου, 2024

Η Xiaomi, αποκάλυψε το πρωτότυπο SU7 Ultra, μια παραλλαγή υψηλών επιδόσεων του ηλεκτρικού οχήματος SU7 που παρουσίασε πρόσφατα. Αυτό το μοντέλο προ-παραγωγής διαθέτει ένα πλήθος βελτιώσεων και τροποποιήσεων με μοναδικό στόχο την επίτευξη νέου ρεκόρ στην πίστα του Nürburgring στη Γερμανία.

Το SU7 Ultra απέχει παρασάγγας από το κανονικό «απλό» μοντέλο. Η Xiaomi ανανέωσε πλήρως την αεροδυναμική, εξοπλίζοντας το πρωτότυπο με ένα επιθετικό μπροστινό splitter, επανασχεδιασμένους αεραγωγούς και ένα αεριζόμενο καπό για βελτιωμένη ροή αέρα. Οι πλευρικές ποδιές, μια τεράστια πίσω πτέρυγα και ένας διαχύτης ολοκληρώνουν το αεροδυναμικό πακέτο, δημιουργώντας downforce 2.145 kg για κορυφαία πρόσφυση στην πίστα.

Για να μειώσει περαιτέρω το βάρος, η Xiaomi αντικατέστησε όλα τα πάνελ του αμαξώματος με ανθρακονήματα, με αποτέλεσμα το βάρος του αμαξώματος να κατέβει στα 1.900 kg. Αυτό μεταφράζεται σε σημαντική μείωση του βάρους τόσο σε σύγκριση με το στάνταρ SU7 Max όσο και με την Porsche Taycan Turbo S.

Αυτό όμως που κάνει πραγματικά το SU7 Ultra εντυπωσιακό είναι οι τρεις ηλεκτροκινητήρες που κρύβει στο εσωτερικό του. Υπάρχουν δύο ηλεκτροκινητήρες V8s ο κάθε ένας εκ των οποίων δίνει ισχύ 570 ίππων ενώ ο τρίτος κινητήρας είναι τύπου V6s και προσθέτει άλλα 387 άλογα. Έτσι η συνολική ισχύ του νέου οχήματος της Xiaomi φτάνει συνολικά τα 1527 άλογα, εξαφανίζοντας κυριολεκτικά τα Porsche Tayacan Turbo GT, Tesla Model S Plaid κλπ.


Η Xiaomi ισχυρίζεται ότι το SU7 Ultra εκτοξεύεται από τα 0 στα 100 km/h σε μόλις 1,97 δευτερόλεπτα, φτάνοντας τα 200 km/h σε 5,96 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα λέγεται ότι ξεπερνά τα 350 km/h, με το αυτοκίνητο να επιταχύνει από τα 0 στα 300 km/h σε 15,07 δευτερόλεπτα.

Για εντυπωσιακή δύναμη φρεναρίσματος, το SU7 Ultra χρησιμοποιεί φρένα υψηλής απόδοσης από την AP Racing σε συνδυασμό με αγωνιστικούς δίσκους που αντέχουν σε ακραίες θερμοκρασίες. Το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης ένα σύστημα αναγεννητικής πέδησης ικανό για επιβράδυνση έως και 0,6g, που το σταματά από τα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 25 μέτρα. Αν πιστεύετε ότι το SU7 Ultra είναι ακραίο έχετε απόλυτο δίκιο. Και αυτό δείχνει ξεκάθαρα ότι η Xiaomi δεν θα αρκεστεί στην παρουσίαση προσιτών ή value for money οχημάτων αλλά έχει φιλοδοξίες για να καθιερωθεί και στην ελίτ κατηγορία των EV υψηλών επιδόσεων.

Huawei skin banner L
Huawei skin banner R