Το TikTok φέρνει το εργαλείο φιλτραρίσματος περιεχομένου Family Pairing, το οποίο επιτρέπει στους γονείς να συνδέσουν το λογαριασμό τους με τον λογαριασμό του παιδιού τους για να ενεργοποιήσουν τις ρυθμίσεις περιεχομένου και απορρήτου. Το φιλτράρισμα περιεχομένου επιτρέπει στους χρήστες να φιλτράρουν τα βίντεο με λέξεις ή hashtags που δεν θέλουν να βλέπουν στις ροές For You ή Following.
Φέρνοντας το φιλτράρισμα περιεχομένου στο Family Pairing, το TikTok λέει ότι θα επιτρέψει στους γονείς να βοηθήσουν να μειωθεί η πιθανότητα τα παιδιά “να βλέπουν περιεχόμενο που μπορεί να είναι ενοχλητικό”.
“Για να προσαρμόσουμε αυτή τη λειτουργία για το Family Pairing, συνεργαστήκαμε με εμπειρογνώμονες (συμπεριλαμβανομένου του Family Online Safety Institute) σχετικά με το πώς θα επιτύχουμε μια ισορροπία μεταξύ του να επιτρέψουμε στις οικογένειες να επιλέξουν την καλύτερη εμπειρία για τις ανάγκες τους, διασφαλίζοντας παράλληλα ότι σεβόμαστε τα δικαιώματα των νέων να συμμετέχουν στον διαδικτυακό κόσμο”, έγραψε η εταιρεία σε μια ανάρτησή της. “Ως εκ τούτου, από προεπιλογή, οι έφηβοι μπορούν να βλέπουν τις λέξεις-κλειδιά που έχει προσθέσει ο γονιός”.
Οι λέξεις-κλειδιά που προσθέτουν οι γονείς θα παρέχουν μια επιπλέον προστασία πάνω από το Content Levels του TikTok, το οποίο ήδη βοηθάει στο να μην φτάνει περιεχόμενο με πιο ώριμα ή σύνθετα θέματα σε κοινό ηλικίας 13-17 ετών.
Τον Μάρτιο, το TikTok εισήγαγε νέες προεπιλεγμένες ρυθμίσεις για τους λογαριασμούς εφήβων και επέκτεινε το Family Pairing με περισσότερους γονικούς ελέγχους. Στο πλαίσιο αυτών των αλλαγών, η εφαρμογή καθόρισε τον ημερήσιο χρόνο οθόνης κάθε εφήβου σε 60 λεπτά από προεπιλογή. Μόλις οι έφηβοι φθάσουν σε αυτό το όριο, τους ζητείται να εισάγουν έναν κωδικό πρόσβασης προκειμένου να συνεχίσουν την χρήση.
Λίγο μετά την εισαγωγή αυτής της αλλαγής, ο διευθύνων σύμβουλος της TikTik, Shou Zi Chew, ρωτήθηκε σχετικά με την αναποτελεσματικότητα του εργαλείου σε ακρόαση στο Κογκρέσο ενώπιον της Επιτροπής Ενέργειας και Εμπορίου της Βουλής των Αντιπροσώπων. Το στέλεχος αναγκάστηκε να παραδεχτεί ότι η εταιρεία δεν είχε στοιχεία σχετικά με το πόσοι έφηβοι συνέχιζαν να παρακολουθούν πέρα από τα προεπιλεγμένα όρια. Το TikTok αποκάλυψε σήμερα ότι σχεδόν τα τρία τέταρτα των εφήβων επιλέγουν να διατηρήσουν το όριο.