Σύμφωνα με πληροφορίες το πρώτο αυτοκίνητο της Xiaomi θα λανσαριστεί τόσο σε ηλεκτρική έκδοση με μπαταρία όσο και σε έκδοση extended range, με την ηλεκτρική έκδοση με μπαταρία να διατίθεται σε δύο διαμορφώσεις ανάλογα με την αυτονομία.
Το μοντέλο entry-level υιοθετεί μια πλατφόρμα 400V και πρόκειται να χρησιμοποιήσει την BYD Blade Battery. Το high-end μοντέλο υιοθετεί μια πλατφόρμα τάσης 800V και χρησιμοποιεί μπαταρία CATL Qilin Battery με χωρητικότητα μπαταρίας 101kWh.
Η έκδοση εκτεταμένης εμβέλειας αναμένεται να είναι εξοπλισμένη με έναν κινητήρα 1,5L ή 1,5T ο οποίος θα συνδυάζεται με μια μπαταρία μεγάλης χωρητικότητας την οποία και θα φορτίζει κατά την λειτουργία του. Από την άποψη της τρέχουσας αγοράς και της καταναλωτικής ζήτησης, η κυκλοφορία μιας έκδοσης εκτεταμένης εμβέλειας είναι αναμφίβολα μια σωστή επιλογή. Όχι μόνο θα μπορούσε δυνητικά να είναι φθηνότερη από τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία όσον αφορά την τιμή, αλλά προσφέρει επίσης μεγαλύτερη ελευθερία στα ταξίδια, καθιστώντας το βολικό για την προσέλκυση μεγαλύτερης βάσης χρηστών.
Την εμφάνιση του πρώτου αυτοκινήτου της Xiaomi την έχουμε δει σε διαρροές αρκετές φορές, και εντυπωσιακή και αρκετά νεανική σχεδίαση. Είναι αρκετά χαμηλό και σπορτίφ ενώ το πίσω fastback μέρος είναι επίσης όμορφο.
Φυσικά, ως προϊόν της Xiaomi, οφείλει να είναι και ιδιαίτερα έξυπνο. Σύμφωνα με τις διαρροές, το νέο αυτοκίνητο θα είναι εξοπλισμένο με τσιπ και λειτουργικό σύστημα της ίδιας της Xiaomi, επιτρέποντας τη βαθιά ενσωμάτωση και την απρόσκοπτη αλληλεπίδραση με τα smartphones. Αυτό μπορεί να φέρει και αρκετές αλλαγές για την εταιρεία στο μέλλον καθώς αν τα smartphones της Xiaomi μπορούν να βασιστούν στο δικό της SoC θα είναι σε θέση να ανταγωνιστούν την Apple και τη Huawei όσον αφορά την εμπειρία του χρήστη.