Το Twitter χαλαρώνει την διαφημιστική του πολιτική ώστε να επιτρέψει στις εταιρείες κάνναβης να προωθήσουν τα εμπορικά τους σήματα στην υπηρεσία. Οι αλλαγές καθιστούν το Twitter την πρώτη μεγάλη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που καλωσορίζει τις διαφημίσεις κάνναβης εντός των Ηνωμένων Πολιτειών.
“Προχωρώντας προς τα εμπρός, το Twitter επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να προωθούν την προτίμηση των εμπορικών σημάτων και το ενημερωτικό περιεχόμενο που σχετίζεται με την κάνναβη για το CBD, την THC και τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που σχετίζονται με την κάνναβη”, ανακοίνωσε η εταιρεία σε ανάρτηση στο blog της.
Ενώ η αλλαγή θα επιτρέψει στις εταιρείες που πωλούν προϊόντα κάνναβης να διαφημίζουν τις επιχειρήσεις τους, θα εξακολουθούν να υπάρχουν ορισμένοι περιορισμοί σχετικά με το τι μπορεί να εμφανίζεται στις διαφημίσεις. Όπως επισημαίνει το Axios, οι διαφημίσεις δεν μπορούν να “προωθούν ή να προσφέρουν άμεσα την πώληση κάνναβης”, με εξαίρεση ορισμένα προϊόντα CBD. Υπάρχουν επίσης περιορισμοί σχετικά με την ηλικία και την τοποθεσία που περιορίζουν το ποιος μπορεί να βλέπει τις διαφημίσεις που σχετίζονται με την κάνναβη.
Η αλλαγή αυτή είναι ο τελευταίος τρόπος με τον οποίο το Twitter ανατρέπει τους κανόνες του υπό την ηγεσία του Elon Musk, προκειμένου να επιτρέψει περιεχόμενο που κάποτε ήταν απαγορευμένο. Η ενημέρωση της πολιτικής έρχεται επίσης σε μια εποχή που πολλοί διαφημιστές είτε έχουν εγκαταλείψει την πλατφόρμα είτε έχουν μειώσει σημαντικά τα ποσά που δαπανούν. Με το άνοιγμα στις εταιρείες κάνναβης, οι οποίες μέχρι τώρα είχαν εξαιρετικά περιορισμένες επιλογές για να προσεγγίσουν τον κόσμο στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, το Twitter έχει την ευκαιρία να φέρει νέο κοινό και φυσικά ζεστό χρήμα.