Η Rimac Automobili παρουσίασε ένα νέο, πιο τολμηρό υπέρ όχημα το Nevera R. Το όχημα αυτό ακολουθεί πιστά την φιλοσοφία της Rimac και χαρακτηρίζεται Radical, Rebellious, Relentless.
Διαθέτει επόμενης γενιάς Rimac All-Wheel Torque Vectoring και προηγμένα φρένα, σε συνδυασμό με ένα σύστημα μπαταρίας προσανατολισμένο στις επιδόσεις και 2.107 διαθέσιμους ίππους, το Nevera R είναι σχεδιασμένο για στροφές, ενώ επιτυγχάνει τις επιδόσεις του στην ευθεία ακόμα πιο γρήγορα από το προηγούμενο ρεκόρ του Nevera, φτάνοντας τα 300 km/h σε 8,66 δευτερόλεπτα.
Οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί της Rimac το εξόπλισαν με πιο εστιασμένη δυναμική οδήγησης, πιο προσανατολισμένη στις επιδόσεις μπαταρία, περισσότερη ισχύ και πιο προηγμένα φρένα.
Το Nevera R διαθέτει καθαρές επιφάνειες και τέλειες αναλογίες, είναι πιο χαμηλό και κομψό και διαθέτει πίσω τροχούς 21 ιντσών και εμπρός 20 ιντσών. Η σχεδίαση του μπροστινού μέρους είναι εντυπωσιακή με οριζόντιες γραμμές που δίνουν έμφαση στην αεροδυναμική απόδοση.
«Όταν αναπτύξαμε το Nevera, ένα σημαντικό μέρος της εντολής ήταν ότι θα έπρεπε να είναι ένα Grand Tourer. Φροντίσαμε να είναι ευρύχωρο, άνετο και με λεπτή ισορροπία μεταξύ συναρπαστικού και προσιτού. Τελικά αυτό που πετύχαμε πέτυχε αυτή την ισορροπία τέλεια: ένα αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων που σπάει ρεκόρ και μπορεί να θέσει νέα σημεία αναφοράς στο Nürburgring Nordschleife και να οδηγείται άνετα για χιλιάδες χιλιόμετρα σε όλες τις ηπείρους δήλωσε ο Mate Rimac, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του Rimac Group
Από την πλάγια όψη, το Nevera R προσφέρει μια αρμονική οπτική ισορροπία με το χρώμα του αμαξώματος και το ανθρακόνημα να δένουν άρτια.
Η μεγάλη σταθερή πίσω πτέρυγα, σε συνδυασμό με ένα επιθετικό αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει ένα νέο μεγάλο διαχύτη, αυξάνει την downforce κατά 15% και την αεροδυναμική απόδοση κατά 10%.
Με τα νέα ελαστικά Michelin Cup 2, η συνολική υποστροφή μειώνεται κατά 10%, η πλευρική πρόσφυση αυξάνεται κατά 5% και ο χρόνος γύρου στην πίστα χειρισμού Nardo Handling Track μειώνεται κατά 3,8 δευτερόλεπτα. Μέσω αυτού του συνδυασμού αρνητικού κάμπερ, του υψηλότερου επιπέδου πρόσφυσης των νέων ελαστικών και της προστιθέμενης υποδύναμης, το Nevera R είναι έτοιμο να ακυρώσει τους νόμους της φυσικής προσφέροντας φανταστική ευελιξία και χειρισμό στην πίστα. Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης έχει βελτιωθεί επίσης εξασφαλίζοντας προβλεψιμότητα ακόμα και σε υγρές συνθήκες. Η λειτουργία Drift έχει προσαρμοστεί ώστε να προσαρμόζεται στα νέα ελαστικά και το σύστημα διεύθυνσης έχει βελτιωθεί για πιο έντονη απόκριση και πιο καθαρή ανατροφοδότηση στον οδηγό.
Χτισμένο γύρω από τη μπαταρία Rimac νέας γενιάς 108 kWh, το Nevera R αξιοποιεί τεχνολογία αιχμής για να προσφέρει περισσότερη ισχύ και απόδοση σε ένα νέο, ελαφρύτερο πακέτο. Με διαθέσιμους 2.107hp, είναι ακόμα πιο γρήγορο από το Nevera που ήδη κατέχει το ρεκόρ. Τα νέα φρένα EVO2 είναι ανθρακοκεραμικά με στρώμα μήτρας σιλικόνης για να εξασφαλίζουν βελτιωμένη απόδοση στο φρενάρισμα, απόδοση ψύξης και ανθεκτικότητα κατά τη διάρκεια σκληρής χρήσης.
Επιδόσεις
Μέγιστη ταχύτητα: 412 km/h
0-100 km/h / 1.81s
0-200 km/h / 4.38s
100-200 km/h 2,46s
0-300 km/h / 8.66s
Η παραγωγή του Nevera R θα περιοριστεί σε μόλις 40 μονάδες παγκοσμίως.