Το Renault 4 του 1961 έφερε επανάσταση στην αυτοκινητοβιομηχανία και απέκτησε περίοπτη θέση στην ιστορία των τεσσάρων τροχών. Ήταν το πρώτο οικογενειακό αυτοκίνητο της Renault με κινητήρα τοποθετημένο μπροστά, κάτι που σήμαινε ότι δεν υπήρχε ο θόλος του συστήματος μετάδοσης, οπότε το πάτωμά του ήταν επίπεδο.
Έτσι έγινε αμέσως ένα ευρύχωρο και ευέλικτο αυτοκίνητο για την πόλη, τις οικογενειακές εξορμήσεις στην εξοχή αλλά και για την μετακίνηση στην δουλειά. Ήταν θα λέγαμε το σωστό αυτοκίνητο την σωστή εποχή. Η επιτυχία του φυσικά ήταν άμεση, και μέσα σε μια νύχτα έγινε η πρώτη επιλογή σε περισσότερες από 100 χώρες και η Renault έβγαλε από την γραμμή παραγωγής περισσότερα από 8 εκατομμύρια Renault 4. Το νέο Renault 4 E-Tech τώρα είναι 100% ηλεκτρικό είναι εξίσου ευέλικτο με τον προκάτοχό του. Και αυτό φιλοδοξεί να είναι το σωστό όχημα την σωστή εποχή καθώς είναι όμορφο και χρηστικό. Είναι 4,14 μέτρα μακρύ και ο τέλειος σύντροφος του Renault 5 που είναι 3,92 μέτρα μακρύ.
Το Renault 4 E-Tech 100% χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα AmpR Small, η οποία έχει σχεδιαστεί για κορυφαίο εσωτερικό χώρο, ευελιξία και άνεση. Το Renault 4 E-Tech 100% θα κατασκευάζεται στο Maubeuge, Γαλλία, και θα φτάσει στο δίκτυο λιανικής το 2025.
Σήμερα, η Renault αποκάλυψε λεπτομέρειες της εξωτερικής σχεδίασης του Renault 4 E-Tech, ενόψει της αποκάλυψής του κατά τη διάρκεια της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Παρισιού στις 14 Οκτωβρίου. Αυτές οι εικόνες εστιάζουν σε διάφορες πτυχές του σχεδιασμού. Οι εικόνες νομίζουμε λένε τα πάντα, απολαύστε τες.