Αναμφίβολα ο κορονοϊός είναι ένα σοβαρό πρόβλημα το οποίο καλείται να αντιμετωπίσει η ανθρωπότητα σε παγκόσμιο επίπεδο. Δεδομένη όμως είναι και η τρομο-δημοσιογραφία η οποία από την μια εξασφαλίζει τα προς το ζην ψαρεύοντας αναγνώστες αλλά από την άλλη σπέρνει τον πανικό με fake news και απίθανα υπερβολικούς τίτλους άρθρων.
Η ίδια κινδυνολογία και καταστροφολογία αναπαράγεται από τα κοινωνικά δίκτυα ενώ δεν λείπουν και οι γνωστοί επιτήδειοι οι οποίοι προσπαθούν να «εισπράξουν» από τον φόβο και την δυστυχία των ανθρώπων.
Αυτό ώθησε το Facebook να προχωρήσει σε αυστηρό έλεγχο οποιαδήποτε διαφήμισης αναφέρεται στον κορονοϊό, είτε πρόκειται για υποτιθέμενη θεραπεία, είτε για προληπτικά μέτρα ενάντια στον ιό.
Εκπρόσωπος του Facebook μάλιστα δήλωσε στο Business Insider
«Πρόσφατα πήραμε όλα τα απαραίτητα μέτρα για να απαγορέψουμε οποιαδήποτε διαφήμιση αναφέρεται στον κορονοϊό. Τα ίδια μέτρα έχουμε πάρει και για το Marketplace.»
Τα μέτρα θυμίζουν αυτά που είχε πάρει το Facebook το 2019 για να αποφύγει την παραπληροφόρηση σχετικά με τους εμβολιασμούς, υποβαθμίζοντας σελίδες και γκρουπ τα οποία παραπληροφορούσαν τους αναγνώστες.
Δυστυχώς όσο ο κορονοϊός βρίσκεται σε έξαρση θα υπάρχει παραπληροφόρηση, κινδυνολογία ενώ και οι αγαπημένοι δημοσιογράφοι θα μπορούν με άνεση να κρύβουν τα πραγματικά εθνικά προβλήματα πίσω από τις εξαντλημένες από τα φαρμακεία ιατρικές μάσκες.