Το μεσαίο ηλεκτρικό σεντάν NIO ET5 και το μεσαίο ηλεκτρικό SUV NIO EL7 απέσπασαν και τα δύο τη μέγιστη βαθμολογία ασφαλείας πέντε αστέρων στις τελευταίες δοκιμές ασφαλείας του Euro NCAP 2023.
Ως ένας από τους πιο έγκυρους οργανισμούς δοκιμών ασφαλείας στην αυτοκινητοβιομηχανία, ο Euro NCAP διαθέτει αυστηρά και ολοκληρωμένα πρότυπα δοκιμών. Τα επικαιροποιημένα πρωτόκολλα του Euro NCAP 2023 είναι πιο αυστηρά από ποτέ καθώς έχουν προστεθεί περισσότερα από 100 σενάρια ενεργητικής ασφάλειας, συμπεριλαμβανομένων των μοτοσικλετών ως τύπου οδικού στόχου, γεγονός που έχει αυξήσει σημαντικά την πολυπλοκότητα των σεναρίων οδικής κυκλοφορίας.
Στα πρωτόκολλα αξιολόγησης έχουν επίσης προστεθεί νέες δοκιμές ευάλωτων χρηστών του οδικού δικτύου και παθητικής ασφάλειας, δοκιμές βύθισης του οχήματος και εξελιγμένες δοκιμές eCall. Από την εφαρμογή του νέου πρωτοκόλλου, η NIO έγινε ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων που πέτυχε αξιολόγηση ασφάλειας πέντε αστέρων.
Το NIO ET5 σημείωσε 96% στην ασφάλεια των ενηλίκων επιβατών, 85% στην ασφάλεια των παιδιών επιβατών, 83% στην ασφάλεια των ευάλωτων χρηστών του δρόμου και 81% στις δοκιμές υποβοήθησης της ασφάλειας. Επιπλέον, σημείωσε πλήρη βαθμολογία σε δύο δοκιμές πλευρικής πρόσκρουσης: τις δοκιμές πλευρικής κινητής μπάρας και πλευρικού στύλου.
Εν τω μεταξύ, το NIO EL7 σημείωσε 93% στην ασφάλεια των ενηλίκων επιβατών, 85% στην ασφάλεια των παιδιών επιβατών, 80% στην ασφάλεια των ευάλωτων χρηστών του δρόμου και 79% στις δοκιμές υποβοήθησης της ασφάλειας. Το EL7 απέσπασε πλήρη βαθμολογία σε τρεις δοκιμές: δοκιμή μετωπικής πρόσκρουσης με άκαμπτο φράγμα πλήρους πλάτους και δοκιμές πλευρικής πρόσκρουσης με πλευρικό κινητό φράγμα και πλευρικό στύλο.
“Το να παρέχουμε στους χρήστες τη μέγιστη δυνατή ψυχική ηρεμία είναι ζωτικής σημασίας για την εμπειρία του χρήστη της NIO”, λέει ο Danilo Teobaldi, επικεφαλής μηχανικός της μηχανικής οχημάτων της NIO. “Έχουμε επενδύσει σε ένα ισχυρό δυναμικό έρευνας και ανάπτυξης που επέτρεψε στη NIO να θέσει υψηλά πρότυπα και στρατηγικές ασφάλειας για την τεχνολογική μας πλατφόρμα δεύτερης γενιάς. Αυτή η ισχύς στην Ε&Α είναι ο λόγος που τα ET5 και EL7 κατάφεραν να επιτύχουν τη βαθμολογία πέντε αστέρων ασφαλείας του Euro NCAP: κάθε βελτίωση της ασφάλειας αξίζει κάθε προσπάθεια”.
Τόσο το ET5 όσο και το EL7 της NIO διαθέτουν συστήματα αυτόνομης πέδησης έκτακτης ανάγκης (AEB) που σημείωσαν καλές επιδόσεις σε δοκιμές με άλλα οχήματα και χρήστες του δρόμου, επιδεικνύοντας καλές ή επαρκείς επιδόσεις σε δοκιμές που αφορούσαν ευάλωτους χρήστες του δρόμου, όπως πεζούς, ποδηλάτες και μοτοσικλέτες. Και τα δύο οχήματα είναι επίσης σε θέση να φρενάρουν μετά από σύγκρουση για την αποφυγή δευτερογενούς πρόσκρουσης.
Ευθυγραμμισμένα με τις νέες δοκιμές flood του Euro NCAP, τόσο το ET5 όσο και το EL7 μπορούν να διατηρήσουν τις λειτουργίες των θυρών και των παραθύρων για αρκετό χρονικό διάστημα ώστε οι επιβάτες να μπορέσουν να διαφύγουν σε περίπτωση που το όχημα βυθιστεί.