Τη δυνατότητα να κάνουν ηλεκτρονικές αγορές την ώρα της πτήσης τους έχουν από τις 28 Ιουνίου 2021 οι επιβάτες της Singapore Airlines. Πρόκειται για την πρώτη αεροπορική εταιρεία στον κόσμο που δίνει στους επιβάτες πρόσβαση σε υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου εν πτήσει.
Η υπηρεσία θα προσφέρεται μέσα από την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου KrisShop και θα είναι διαθέσιμη μέσω του συστήματος ψυχαγωγίας εν πτήση KrisWorld.
Για να προσφέρει αυτήν την καινούργια εμπειρία ηλεκτρονικών αγορών κατά την πτήση, η Singapore Airlines και το KrisShop συνεργάζονται με τις εταιρείες AirFree, Thales και Panasonic Avionics. Χρησιμοποιείται μια πρωτοποριακή τεχνολογία συνδεσιμότητας αέρος-εδάφους, η οποία συνδέει το KrisShop απευθείας με το σύστημα ψυχαγωγίας του αεροσκάφους και επιτρέπει ζωντανές ενημερώσεις σχετικά με τη διαθεσιμότητα του προϊόντος και την εξουσιοδότηση πιστωτικών καρτών.
«Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι το μέλλον για τις αγορές και η ενσωμάτωση αυτής της δυνατότητας στο σύστημα ψυχαγωγίας της Singapore Airlines κατά την πτήση είναι μια πρωτοπορία για την αεροπορική βιομηχανία. Η υπηρεσία αποτελεί μέρος της ακλόνητης δέσμευσης της Singapore Airlines για καινοτομία και για εξασφάλιση μιας μοναδικής ταξιδιωτικής εμπειρίας για τους επιβάτες» είπε ο κ. Yeoh Phee Teik, Αντιπρόεδρος Ταξιδιωτικής Εμπειρίας της Singapore Airlines.
Η υπηρεσία ηλεκτρονικών αγορών θα είναι αρχικά διαθέσιμη σε επιλεγμένα αεροσκάφη Airbus A350 και θα διατεθεί σταδιακά σε όλο το δίκτυο της SIA .
Οι επιβάτες της Singapore Airlines θα μπορούν να πραγματοποιούν τις ηλεκτρονικές αγορές τους ενόσω απολαμβάνουν την πτήση τους. Η υπηρεσία ηλεκτρονικών αγορών περιλαμβάνει μια γκάμα 4.000 προϊόντων όπως είδη σπιτιού, προϊόντα για παιδιά, αρώματα, προϊόντα ομορφιάς, ηλεκτρονικά είδη, ποτά, καθώς και προϊόντα με το σήμα της Singapore Airlines. Εάν οι επιβάτες επιλέξουν να παραλάβουν την παραγγελία τους στην επόμενη πτήση τους με την Singapore Airlines, οι τιμές θα είναι αφορολόγητες. Επίσης, οι επιβάτες έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν το σπίτι τους ως τόπο παράδοσης της παραγγελίας.