Μεγάλοι ειδησεογραφικοί οργανισμοί δεν επιτρέπουν την πρόσβαση τεχνητής νοημοσύνης στο περιεχόμενο τους

1 Σεπτεμβρίου, 2023

Όλοι έχουμε ακούσει την ανησυχητική είδηση: “Άλλη μια εταιρεία έκανε μαζικές απολύσεις προσωπικού και το αντικατέστησε με τεχνητή νοημοσύνη”. Δυστυχώς, αυτή είναι η ζοφερή πραγματικότητα πάντα υπάρχει ελπίδα. Διάφορα μέσα ενημέρωσης έχουν αρχίσει να κόβουν από το ChatGPT της OpenAI την πρόσβαση στα δεδομένα του ιστότοπού τους.

Σύμφωνα με τον Oliver Darcy του CNN, η κατάσταση αυτή θυμίζει ψυχρό πόλεμο, καθώς η τεχνητή νοημοσύνη έχει δημιουργήσει αρκετή ένταση όσον αφορά τις μελλοντικές συνέπειες που θα φέρει σε διάφορους επαγγελματικούς κλάδους. Έτσι είναι λογικό και οι επαγγελματίες να ενισχύουν την άμυνά τους ώστε να μην βρεθούν προ τετελεσμένων γεγονότων.

Ανάμεσα σε αυτούς που προχώρησαν στο πρώτο εμπάργκο κατά της τεχνητής νοημοσύνης είναι τα Insider, The New York Times, Bloomberg, Reuters, The Washington Post, CNN, Axios, ABC News, The Atlantic και The Gothamist. Το ίδιο έπραξαν επίσης εκδότες όπως η Vox Media, η Condé Nast και η Hearst.

Ο κατάλογος δεν τελειώνει εδώ – η Disney είναι επίσης κατά της πρόσβασης του ChatGPT στο περιεχόμενό της ενώ υπάρχουν πολλές εταιρείες που αντιτίθενται στο ChatGPT και σε παρόμοιες πλατφόρμες.

Σύμφωνα με την Danielle Coffeey, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της News Media Alliance, αυτό είναι θέμα ηθικής και νομιμότητας, εξηγώντας γιατί αυτές οι εταιρείες δεν θέλουν να μοιράζονται το περιεχόμενό τους. Αυτό δεν οφείλεται μόνο στο γεγονός ότι η δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη αποτελεί απειλή για τη βιομηχανία ειδήσεων αλλά προκύπτουν και σοβαρά θέματα στον τομέα της προστασίας των πνευματικών δικαιωμάτων. Φυσικά ένας μεγάλος ειδησεογραφικός οργανισμός έχει πάντα ως προτεραιότητά του να προστατεύει το πολύτιμο περιεχόμενο του αλλά και τις θέσεις εργασίας στον τομέα της συγγραφής οι οποίες βρίσκονται σε πραγματικό κίνδυνο από την τεχνητή νοημοσύνη.

Προς το παρόν, δεν είναι σαφές πώς θα εξελιχθεί η τεχνητή νοημοσύνη στο μέλλον. Παρ’ όλα αυτά, είναι καθησυχαστικό να γνωρίζουμε ότι υπάρχουν επαγγελματίες οι οποίοι δεν σκοπεύουν να παραδοθούν άνευ όρων στο νέο trend.

Huawei skin banner L
Huawei skin banner R