Τι συνδέει μια παραδοσιακή ελληνική οικογένεια με την οικογένεια προϊόντων της JBL; Η νέα Πασχαλινή καμπάνια της JBL που δημιούργησε η Veesion – Your Creative Partner.
Η καμπάνια είναι βασισμένη σε 2 insights: Το πρώτο insight είναι πως η JBL διαθέτει την πιο ολοκληρωμένη οικογένεια προϊόντων ήχου: bluetooth ηχεία, ηχομπάρες, partybox, προϊόντα για gamers, ακουστικά με τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες. Αυτός είναι, άλλωστε, ο λόγος που όλοι λατρεύουν την JBL… μικροί και μεγάλοι. Το δεύτερο insight είναι πως τα προϊόντα της JBL δεν έχουν ηλικακό target group: Οι ηχομπάρες συγκεντρώνουν την οικογένεια μπροστά από την τηλεόραση, party με τα μοναδικά partybox ηχεία κάνουν οι teenagers αλλά και οι μεγαλύτερες ηλικίες που λατρεύουν το γλέντι, ακουστικά με noise canceling χρησιμοποιεί η μητέρα διαβάζοντας το αγαπημένο της βιβλίο.
Μέσα από μια σειρά από 20 videos που συνδέονται μεταξύ τους, παρακολουθούμε μια οικογένεια να ταξιδεύει μέχρι το χωριό για να απολαύσει το παραδοσιακό Πάσχα υπό τους ήχους της JBL. Μέσα από τα βίντεο, παρακολουθούμε την προετοιμασία για αναχώρηση από το σπίτι, τη διαδρομή και την άφιξη στο χωριό, τα δώρα του νονού και των παππούδων στα εγγόνια, το πασχαλινό γλέντι, αλλά και την επιστροφή στην πόλη με τα νέα προϊόντα της JBL που πρωταγωνιστούν στην καθημερινότητα της οικογένειας.
Το μήνυμα της καμπάνιας “JBL Family – Στο χωριό θα την ακούσεις!”,έχει διττή έννοια. Κυριολεκτικά, το μήνυμα δηλώνει ότι με τα προϊόντα της JBL ακούς την αγαπημένη του μουσική, podcast, ή ταινία. Μεταφορικά, υπονοείται ότι ο θρυλικός ήχος που ακούγεται μέσα από τα προϊόντα JBL είναι τόσο εντυπωσιακός που… θα την ακούσεις!