Το Midjourney εγκαινιάζει ένα μηνιαίο έντυπο περιοδικό, το “Midjourney” και η συνδρομή θα κοστίζει 4 δολάρια το μήνα!
Αν κάντε γρήγορα την εγγραφή σας βέβαια μπορείτε και να το αποκτήσετε δωρεάν, σύμφωνα με την ανακοίνωση που έκανε η εταιρεία την Τετάρτη. Για όσους δεν γνωρίζουν, το Midjourney είναι μια γεννήτρια τέχνης (art generator) η οποία δημιουργεί φανταστικές ρεαλιστικές εικόνες με βάση την εισαγωγή κειμένου από τον χρήστη. Οι εικόνες αυτές έχουν γνωρίσει τέτοια επιτυχία και αποδοχή από τους χρήστες σε ολόκληρο τον κόσμο, που η εταιρεία πίσω από την δημιουργία της AI αποφάσισε να παρουσιάσει μια έντυπη έκδοση η οποία θα περιλαμβάνει εικόνες οι οποίες θα επιλέγονται μέσα από 10.000 διαφορετικές οι οποίες θα έχουν λάβει την υψηλότερη βαθμολογία από τα μέλη της κοινότητας της.
Στο περιοδικό αυτό οι συνδρομητές θα διαβάζουν και συνεντεύξεις από τους δημιουργούς των εικόνων αλλά και άλλα ενδιαφέροντα θέματα που αφορούν την τεχνητή νοημοσύνη.
“Ξεκινάμε το μηνιαίο περιοδικό Midjourney! Κάθε τεύχος έχει συνεντεύξεις και εικόνες που κόβουν την ανάσα. Ελάτε μαζί μας να γιορτάσουμε τη δημιουργικότητα της κοινότητάς μας, τη φαντασία και την έκφραση του ανθρώπινου μυαλού”
ανακοίνωσε η εταιρεία στο Twitter.
Το γιατί ένας δυνητικός συνδρομητής θα πλήρωνε για έντυπα αντίγραφα εικόνων που διατίθενται ελεύθερα στο διαδίκτυο παραμένει ένα ερώτημα, αλλά αυτό φανταζόμαστε θα απαντηθεί στο προσεχές μέλλον.
Δεν είναι η πρώτη φορά που η AI μπαίνει στα «χωράφια» των παραδοσιακών media, και σίγουρα υπάρχει τεράστια ανησυχία για το μέλλον αρκετών δημοσιογράφων στο μέλλον. Πρόσφατα για παράδειγμα το CNET, ένα καταξιωμένο website τεχνολογικής δημοσιογραφίας απέλυσε το 10% των υπαλλήλων, με την αρχισυντάκτρια του να αλλάζει τον τίτλο της σε «Αντιπρόεδρος στρατηγικής περιεχομένου AI».
Ο διευθύνων σύμβουλος της Axel Springer, στην οποία ανήκουν τα Insider και Politico, δήλωσε στους υπαλλήλους του στις αρχές Μαρτίου: “Η τεχνητή νοημοσύνη έχει τη δυνατότητα να κάνει την ανεξάρτητη δημοσιογραφία καλύτερη από ό,τι ήταν ποτέ – ή απλώς να την αντικαταστήσει. Μόνο όσοι δημιουργούν το καλύτερο πρωτότυπο περιεχόμενο θα επιβιώσουν”.
Βέβαια κατά την γνώμη μας, ακόμη δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, καθώς καμία AI δεν μπορεί να κάνει unboxing ή να πραγματοποιήσει ένα αναλυτικό review μιας συσκευής. Από την άλλη, για τα κείμενα που θα διαβάζετε μέσα στα review δεν είμαστε σίγουροι.
Ακόμη και για αυτό το άρθρο που διαβάζετε αυτή την στιγμή μπορείτε να είστε σίγουροι ότι δεν κρύβεται από πίσω του κάποια τεχνητή νοημοσύνη;