Η σειρά ID της Volkswagen ξεπέρασε ήδη τις 500.000 πωλήσεις

16 Νοεμβρίου, 2022

Η Volkswagen βρίσκεται σε καλό δρόμο όσον αφορά την ανάπτυξη των ηλεκτροκίνητων οχημάτων της. Μάλιστα πρόσφατα κατάφερε να ξεπεράσει ακόμη και τους πιο αισιόδοξους στόχους που η ίδια η εταιρεία είχε θέσει.

Τα πρώτα ηλεκτροκίνητα ID.3 παραδόθηκαν στους πελάτες τον Οκτώβριο του 2020 και σήμερα η εταιρεία έχει ήδη παραδώσει περισσότερα από 500.000 οχήματα της σειράς ID σε ολόκληρο τον κόσμο. Μάλιστα το πιο εντυπωσιακό είναι ότι το κατάφερε αυτό μέσα σε μια αρκετά δύσκολη περίοδο, με τις αλυσίδες εφοδιασμού να αντιμετωπίζουν τα γνωστά σε όλους προβλήματα.

 

“Η παράδοση μισού εκατομμυρίου ID επιβεβαιώνει ότι τα μοντέλα της Volkswagen τυγχάνουν καλής υποδοχής από τους πελάτες μας – σε όλο τον κόσμο. Βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο με την εκστρατεία μας για την ηλεκτρική κινητικότητα και η ιστορία επιτυχίας μας συνεχίζεται”

δήλωσε η Imelda Labbé, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και υπεύθυνη για τις πωλήσεις, το μάρκετινγκ και το After Sales της Volkswagen.

“Η εστίασή μας παραμένει αμετάβλητη – θέλουμε να κάνουμε τη Volkswagen την πιο επιθυμητή μάρκα για τη βιώσιμη κινητικότητα και κάνουμε ό,τι μπορούμε για να παραδώσουμε στους πελάτες μας το συντομότερο δυνατό τα περίπου 135.000 ID που έχουν ήδη παραγγελθεί. Ωστόσο, λόγω της επίμονα τεταμένης κατάστασης όσον αφορά την προμήθεια εξαρτημάτων αναγκαζόμαστε επανειλημμένα να προσαρμόζουμε την παραγωγή”, σχολίασε η Labbé.

Η Volkswagen θα παράγει μόνο ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη από το 2033. Μέχρι το 2030, τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα θα αντιπροσωπεύουν ήδη τουλάχιστον το 70 τοις εκατό των πωλήσεων της Volkswagen στην Ευρώπη. Στις ΗΠΑ και την Κίνα, η εταιρεία στοχεύει σε μερίδιο ηλεκτρικών οχημάτων άνω του 50 τοις εκατό για την ίδια περίοδο.

Η Volkswagen πρόκειται να λανσάρει δέκα νέα ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2026. “Η Volkswagen θα διαθέτει το ευρύτερο χαρτοφυλάκιο ηλεκτρικών οχημάτων στην αυτοκινητοβιομηχανία: Από το entry-level e-car με τιμή-στόχο κάτω από 25.000 ευρώ μέχρι τη νέα ναυαρχίδα Aero B θα έχουμε τη σωστή προσφορά σε κάθε κατηγορία”, δήλωσε η Labbé.

Η οικογένεια ID. είναι επίσης πρωτοπόρος όσον αφορά την ενσωμάτωση λογισμικού και την ψηφιακή εμπειρία του πελάτη: Η Volkswagen παρέχει συνεχώς στους ιδιοκτήτες του ID. ενημερώσεις “over the air”. Αυτό διασφαλίζει ότι το αυτοκίνητο είναι πάντα ενημερωμένο σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής του και ότι βελτιώνεται συνεχώς με νέες λειτουργίες. “Η εμπειρία μας από αυτό τους τελευταίους μήνες ήταν πολύ θετική”, αναφέρει ο Labbé: “Το πλεονέκτημα είναι ότι μπορούμε να μετατρέψουμε τα σχόλια των πελατών άμεσα και γρήγορα σε νέες λειτουργίες, όπως αυξημένη ικανότητα φόρτισης ή ειδοποίηση για τη χωρητικότητα της μπαταρίας, στην οθόνη του οδηγού”.

VW NEWSROOM 

Huawei skin banner L
Huawei skin banner R