Η Samsung κατέκτησε την κορυφή της παγκόσμιας αγοράς τηλεοράσεων για 15η συνεχή χρονιά, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών αγοράς, Omdia. Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύτηκαν στις 23 Φεβρουαρίου, η Samsung Electronics σημείωσε μερίδιο 31,8% στη διεθνή αγορά τηλεοράσεων, βάσει τζίρου το 4ο τρίμηνο του 2020. Ταυτόχρονα κατέγραψε το μεγαλύτερο ετήσιο μερίδιο αγοράς στην κατηγορία, αγγίζοντας το 31,9%, βάσει του τζίρου του 2020.
Οι επιδόσεις αυτές αντικατοπτρίζουν τη δέσμευση της Samsung να δημιουργεί προϊόντα που προσφέρουν προβολή και εμπειρίες υψηλής ποιότητας Παράλληλα, επιβεβαιώνουν τη στρατηγική της εταιρείας για ταχεία ανάπτυξη της σειράς οθονών QLED, την ηγετική θέση της στην κατηγορία εξαιρετικά μεγάλων οθονών άνω των 75 ιντσών, την εισαγωγή και ανάπτυξη της σειράς Lifestyle τηλεοράσεων και μια σειρά καινοτομιών, που υλοποιήθηκαν χάρη στη συνεχή προσπάθεια της Samsung για πρωτοπορία.
«Οι καταναλωτές χρησιμοποιούν οθόνες κάθε μέρα για να διασκεδάσουν, να συνδεθούν με τους αγαπημένους τους, να εργαστούν, να γυμναστούν από το σπίτι και πολλά ακόμα. Έχουμε παρατηρήσει, λοιπόν, όχι απλώς την εξέλιξη διαφορετικών τρόπων ζωής, αλλά τη σύγκλιση μεταξύ τους», δήλωσε ο Jong-hee Han, President of Visual Display Business στη Samsung Electronics. «Συνεχίζουμε να είμαστε ευγνώμονες για την εμπιστοσύνη που δείχνουν οι καταναλωτές στο όραμα και τα προϊόντα μας, καθώς είναι αυτό που μας κατευθύνει να προσφέρουμε τεχνολογίες αιχμής και τις καλύτερες οθόνες στην κατηγορία, ικανοποιώντας τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή».
Τα τελευταία 15 χρόνια, η Samsung έχει ενσωματώσει ρηξικέλευθες τεχνολογίες, ενώ εκτείνεται σε πολλαπλές κατηγορίες, προσεγγίζοντας ένα ευρύ φάσμα καταναλωτών και μια πληθώρα περιπτώσεων χρήσης.
Το 2021 η Samsung αναμένει να διατηρήσει την κορυφαία θέση της στην αγορά τόσο με την εισαγωγή νέων, όσο και με τη διεύρυνση βασικών προϊόντων της. Στη διατήρηση της πρωτοκαθεδρίας θα συνδράμει η ενσωμάτωση ιδιόκτητης τεχνολογίας σε όλες τις σειρές των τηλεοράσεών της, συμπεριλαμβανομένων των Neo QLED, των MICRO LED και των Lifestyle. Παράλληλα, η εταιρεία έχει στόχο μια ευρεία ευθυγράμμιση των λειτουργιών της μέσω μακροπρόθεσμων προγραμμάτων βιωσιμότητας. Τα επόμενα χρόνια η Samsung θα συνεχίσει να επενδύει στην έρευνα και ανάπτυξη προϊόντων σε στρατηγικούς τομείς, για να ενισχύσει το χαρτοφυλάκιο προϊόντων με τεχνολογία αιχμής.