Η Nike ετοιμάζεται πυρετωδώς για την META εποχή. Μια εποχή που τα virtual παπούτσια και αξεσουάρ θα φέρνουν περισσότερα λεφτά στα ταμεία από τα κλασικά χειροπιαστά (ή ποδοφορετά) αθλητικά παπούτσια.
Σύμφωνα με το CNBC η Nike έχει ήδη κάνει όλες τις απαραίτητες προετοιμασίες ώστε να μπορεί να εμπορεύεται εικονικό εμπόρευμα, ενώ πρόσφατα εξαγόρασε και μια startup με το όνομα RTFKT (μη παιδεύεστε, διαβάζεται Artifact) η οποία ειδικεύεται στην σχεδίαση και δημιουργία sneaker και αξεσουάρ για το Metaverse.
Η κίνηση αυτή της Nike δεν είναι τυχαία, καθώς μπορεί τα υποδήματα και τα αξεσουάρ αυτά να είναι «αέρας κοπανιστός», αλλά υπάρχει ένας τεράστιος αριθμός ανθρώπων που πληρώνει πραγματικά λεφτά για να τα αποκτήσει.
Η αγορά αυτή έχει γνωρίσει τεράστια άνθηση τα τελευταία χρόνια, και οι ανακοινώσεις του Mark Zuckerberg για το Meta Universe σίγουρα άνοιξαν ακόμη περισσότερο την αγορά.
Είναι εύκολο να καταλάβει κανείς το απίστευτο momentum της αγοράς αυτής με ένα απλό παράδειγμα. Πριν μερικούς μήνες η RTFKT συνεργάστηκε με τον 18χρονο καλλιτέχνη Fewocious για την δημιουργία τριών διαφορετικών μοντέλων sneakers. Τα παπούτσια αυτά είχαν κόστος 3.000$, 5.000$ και 10.000$ και μέσα σε 7 λεπτά περισσότεροι από 600 άνθρωποι τα αγόρασαν βάζοντας στα ταμεία της RTFKT συνολικά 3,1 εκατομμύρια δολάρια!
Όπως φαίνεται μπαίνουμε σε μια νέα εποχή, και αργά ή γρήγορα θα δούμε και άλλους μεγάλους κατασκευαστές να μπαίνουν στον χώρο των εικονικών καταναλωτικών ειδών.