Σύμφωνα με πληροφορίες, η Microsoft δοκιμάζει ένα AI chatbot για το Xbox, το οποίο θα παρέχει υποστήριξη πελατών στους χρήστες. Το Xbox Virtual Support Agent (chatbot) αυτοματοποιεί τις εργασίες υποστήριξης και απαντά σε ερωτήσεις των παικτών χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη.
Πηγές αναφέρουν ότι το chatbot συνδέεται με το δίκτυο αλλά και το οικοσύστημα του Xbox παρέχοντας έτσι μια σειρά από απαντήσεις σε διάφορα ερωτήματα υποστήριξης των χρηστών. Ενώ προς το παρόν βρίσκεται σε δοκιμαστική φάση, ενδέχεται να επεκταθεί για να καλύψει τους πελάτες του Xbox παγκοσμίως μέσα σε μερικούς μήνες.
Το bot αυτό φαίνεται να έχει σχεδιαστεί ώστε να μπορεί να απαντάει σε διάφορα ερωτήματα των χρηστών ή ακόμη και να τους βοηθάει στην επιστροφή χρημάτων μετά από αγορές παιχνιδιών στον ιστότοπο της Microsoft.
Η Microsoft φαίνεται να έχει πάρει φόρα και να σκοπεύει να βάλει την τεχνητή νοημοσύνη σε όλη την γκάμα των προϊόντων της. Μάλιστα η συνεργασία της με την InworldAI (δημιουργός NPC με Τεχνητή Νοημοσύνη) δείχνει ότι δεν ξεχνάει και το gaming και φιλοδοξεί να βελτιώσει την εμπειρία των παιχνιδιών με την βοήθεια της AI.