Η Hyundai σημειώνει εντυπωσιακή πρόοδο με την τεχνολογία e-Corner, η οποία επιτρέπει στον οδηγό να παρκάρει /ξεπαρκάρει ή ακόμη και να κινείται διαγώνια και πλάγια.
Η Hyundai εργάζεται πάνω στην τεχνολογία αυτή εδώ και τουλάχιστον πέντε χρόνια και στο παρελθόν την παρουσίασε σε κάποια ειδικά οχήματα τα οποία όμως ποτέ δεν κυκλοφόρησαν στην αγορά. Στη CES η κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία αποκάλυψε ένα Ioniq 5 EV που ενσωματώνει την τεχνολογία e-Corner η οποία ομολογουμένως είναι άκρως εντυπωσιακή αλλά και χρήσιμη σε χαοτικές συνθήκες οδήγησης όπως αυτές που επικρατούν στην χώρα μας.
Ο πιο εντυπωσιακός από τους ελιγμούς είναι η λειτουργία Crab Driving που έχει σχεδιαστεί για να επιτρέπει σε ένα όχημα να μπαίνει και να βγαίνει από στενούς χώρους παράλληλου παρκαρίσματος με ευκολία. Όσοι ζουν σε μεγαλουπόλεις όπως η Αθήνα σίγουρα καταλαβαίνουν το πόσο σωτήρια είναι η λειτουργία αυτή. Για να επιτευχθεί η κίνηση του κάβουρα το όχημα στρίβει και τους 4 τροχούς σε γωνία 90 μοιρών κάτι που του επιτρέπει πραγματικά παράλληλη κίνηση.
Το σύστημα e-Corner όμως κρύβει και άλλες εκπλήξεις. Έτσι στρίβοντας τους τροχούς σε γωνία 45 μοιρών μπορεί να κάνει επιτόπια αναστροφή στον άξονά του ενώ μπορεί να κινηθεί ακόμη και διαγώνια σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε λωρίδα κυκλοφορίας στο μποτιλιάρισμα για παράδειγμα.
Αναρωτιέστε πότε θα μπορέσετε να αγοράσετε πραγματικά ένα όχημα Hyundai με αυτή την τεχνολογία εφοδιασμένο; Η Hyundai δηλώνει ότι το σύστημα χρειάζεται ένα με δύο χρόνια εξέλιξης και έπειτα θα το ενσωματώσει σε κάποια οχήματά της.
Να σας θυμίσουμε ότι η Hyundai δεν είναι ο μόνος κατασκευαστής που δουλεύει επάνω σε αυτή την ιδέα. Το Hummer EV της General Motors για παράδειγμα, διαθέτει μια λειτουργία Crab Walk που περιστρέφει μερικώς