Μέσω διαδικτυακής συνέντευξης τύπου, που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας 5 Απριλίου 2021, η Huawei CBG Ελλάδος σύστησε σε εκπροσώπους των ΜΜΕ και συνεργάτες της τον νέο Country Manager Andy Miao, ο οποίος ηγείται πλέον των κινήσεων της Huawei στην ελληνική αγορά στον τομέα των καταναλωτικών προϊόντων.
Το μήνυμά του, σαφές: η εταιρεία παρόλες τις προκλήσεις εν των τελευταίων δύο ετών- δεν παύει να σημειώνει θετική πρόοδο, να κατακτά σημαντικά μερίδια αγοράς, να κερδίζει την πρωτιά σε διάφορες προϊοντικές κατηγορίες και να χτίζει το όραμά της προς έναν «έξυπνο» κόσμο απόλυτης διασυνδεσιμότητας. Ο Πέτρος Δρακόπουλος, Marketing Director, και ο Θάνος Ψυχάρης, Retail Director και CTA Retail, μοιράστηκαν με τους ψηφιακούς καλεσμένους τους όλες τις τελευταίες ενημερώσεις γύρω από την ανάπτυξη της Huawei σε παγκόσμιο και τοπικό επίπεδο, ενώ επίσης ανακοίνωσαν μερικά από τα νέα συναρπαστικά λανσαρίσματα που ξεκινούν σήμερα και θα συνεχίσουν και τους επόμενους μήνες στην ελληνική αγορά: ευφυή ακουστικά με προσαρμόσιμο Active Noise Cancellation, smartwatches τελευταίας τεχνολογίας και απαράμιλλου design, προηγμένα μοντέλα laptops -κι αυτά είναι μόνο η αρχή. Οι συμμετέχοντες ενημερώθηκαν επίσης και για τις τελευταίες εξελίξεις και τη στρατηγική της Huawei γύρω από το Huawei Mobile Services (HMS) με την εταιρεία να δεσμεύεται ότι το AppGallery θα συνεχίσει να εμπλουτίζεται διαρκώς με νέες top εφαρμογές, με στόχο να προσφέρει ποιοτικές υπηρεσίες αλλά και προνόμια μεγάλης αξίας στον καταναλωτή.
H Huawei βλέπει το μέλλον με αισιοδοξία
Σε παγκόσμιο επίπεδο, τον τελευταίο χρόνο, η Huawei συνέχισε να σημειώνει άνοδο, καταγράφοντας κέρδη 891.4 δισεκατομμύρια CNY για το 2020. Μυστικό της, οι τεράστιες και διαρκείς επενδύσεις της στην Έρευνα & Ανάπτυξη, έναν ζωτικό τομέα στον πυρήνα της εταιρείας, ο οποίος λειτουργεί ως κινητήριος δύναμη για να προσφέρει συνεχώς καινοτομίες. Το 2020, η εταιρεία επένδυσε το 15,9% των εσόδων της στην Ε&Α, έχοντας επενδύσει συνολικά, πάνω από 600 δισεκατομμύρια CNY στην τελευταία δεκαετία. Προσανατολισμένη στην καινοτομία, μετρά περισσότερους από 194.000 υπαλλήλους σε όλο τον κόσμο, εκ των οποίων οι 105.000 επικεντρώνονται στην Ε&Α.
Huawei Seamless AI Life
Η ψηφιακή τεχνολογία και η έλευση έξυπνων συσκευών ωθούν την ψηφιακή οικονομία προς μία νέα εποχή ανάπτυξης. Το όραμα της Huawei παραμένει σταθερό: να φέρει την ψηφιακή ανάπτυξη και την ψηφιακή τεχνολογία σε κάθε άνθρωπο, νοικοκυριό και οργανισμό και, χάρη στην τεχνογνωσία της και τα επαναστατικά της προϊόντα, να βοηθήσει να χτιστεί ένας «έξυπνος» κόσμος απόλυτα συνδεδεμένος. Αποστολή της Huawei παραμένει εξάλλου το να προσφέρει την απόλυτη εμπειρία στον καταναλωτή, να κάνει τη ζωή του πιο έξυπνη μέσα από την τεχνολογία.
Προς αυτή την κατεύθυνση, η Huawei φέρνει συνεχώς κάτι καινούργιο στους καταναλωτές: ενώ από το 2019 έχει μπει σε μία νέα εποχή, όπου πρωταρχικός στόχος είναι να προσφέρει ένα Huawei οικοσύστημα τόσο προϊόντων όσο και εφαρμογών που εξυπηρετεί με «έξυπνο» τρόπο την καθημερινότητά μας και τη ζωή μας.
H Huawei κατακτά τους καταναλωτές παγκοσμίως
Τα νούμερα για το 2020 μιλούν από μόνα τους. Η αξία του brand σε παγκόσμιο επίπεδο παραμένει πολύ υψηλή: Νο10 στο Brands Finance, Νο 49 στο Fortune, Νο 45 στο Brandz. Στην αγορά των smartphones και την αγορά των wearables, η Huawei συγκαταλέγεται μεταξύ των τριών πρώτων παικτών παγκοσμίως. Στα βρίσκεται στην κορυφή smartwatches,και στα tablets βρίσκεται στο Νο4 της παγκόσμιας κατάταξης, ενώ στα TWS ακουστικά έχει καταγράψει άνοδο 80% από το 2019.
Ο αντίκτυπος της εταιρείας σε παγκόσμιο επίπεδο είναι τέτοιος που το 2020 , ενώ καταγράφηκαν 1 δισεκατομμύριο Huawei συνδεδεμένες “Seamless AI Life” συσκευές.
Σημαντική η ελληνική αγορά για τη Huawei
Όπως ανέφερε και ο νέος Country Manager της Huawei CBG Ελλάδος, Andy Miao, ένας από τους λόγους που η Huawei έχει τόση απήχηση στο ελληνικό κοινό είναι το ότι οι Έλληνες λατρεύουν τόσο την υψηλή τεχνολογία όσο και το design, τα δύο δηλαδή καθοριστικά συστατικά που εμπεριέχουν στο DNA τους τα προϊόντα της Huawei.
Σε αυτό το πλαίσιο, η Huawei είδε τα MateBook της να γίνονται ανάρπαστα στην Ελλάδα, τα tablets της να κερδίζουν το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς τα smartwatches να γίνονται η πρώτη επιλογή των καταναλωτών (με αλματώδη αύξηση πωλήσεων της τάξεως του 167% από το 2019) και τα wireless ακουστικά της να κερδίζουν ολοένα και περισσότερους φανατικούς χρήστες με στόχο την πρωτιά το 2021.
Επόμενα βήματα της Huawei για το 2021 είναι η ένταξη νέων εφαρμογών και περαιτέρω ανάπτυξη του AppGallery αλλά και πολλών συνεργειών με παρόχους περιεχομένου για τη δημιουργία επιπλέον παροχών για τον καταναλωτή, ενώ τελικός στόχος είναι να βελτιστοποιηθεί το user experience.
Στο μυαλό κάθε χρήστη η Huawei δεσμεύεται να δημιουργήσει έναν κόσμο στον οποίο όλες οι συσκευές και οι υπηρεσίες θα διασυνδέονται και θα διευκολύνουν την προσωπική και συλλογική καθημερινότητα, από την γρήγορη και εύκολη πλοήγηση, την παρακολούθηση της φυσικής κατάστασης ή την κράτηση σε ένα εστιατόριο.
Τα νέα HUAWEI προϊόντα που έρχονται στην ελληνική αγορά
Το πρώτο λανσάρισμα για το 2021 είναι τα νέα TWS ακουστικά HUAWEI FreeBuds 4i, τα οποία προσφέρουν μεγάλη αυτονομία στην με ισχυρή μπαταρία, μοναδικό και κομψό σχεδιασμό, κρυστάλλινη ποιότητα ήχου και Active Noise Cancellation (ANC).
Τα HUAWEI FreeBuds 4i κληρονομούν τις εξαιρετικές δυνατότητες της σειράς HUAWEI FreeBuds, συμπεριλαμβανομένης της εντυπωσιακής διάρκειας της μπαταρίας, της ποιότητας του ήχου και του αποτελεσματικού ANC, επιτρέποντας σε όλους τους χρήστες να απολαύσουν μια καθηλωτική εμπειρία ήχου και απολαυστική λειτουργία χρήσης.
Τα πολυαναμενόμενα νέα ακουστικά της Huawei είναι διαθέσιμα στην ελληνική αγορά από τη Δευτέρα 5 Απριλίου 2021, σε ασυναγώνιστη τιμή από το δίκτυο συνεργατών της εταιρείας και με δώρο ένα Huawei Band 4.