Μια νέα έκθεση υποδηλώνει ότι η Huawei θα μπορούσε να αυξήσει τη ζήτηση εύκαμπτων οθονών OLED κατά 115% κατά το πρώτο εξάμηνο του 2024. Με την ζήτηση των ποιοτικών οθονών να ανεβαίνει σημαντικά, φαίνεται ότι η Huawei δεν θέλει να μείνει πίσω σε αυτόν τον αγώνα.
Ο ερευνητικός οργανισμός Stone Partners μοιράστηκε πρόσφατα το ποσοστό ζήτησης εύκαμπτων οθονών OLED μεταξύ των κορυφαίων εταιρειών smartphone. Ξεκινώντας από την Apple, η εταιρεία μείωσε τη ζήτηση για το αντίστοιχο πάνελ κατά 19% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Η εταιρεία προέβλεψε ζήτηση της Apple 78,8 εκατομμυρίων μονάδων, εκ των οποίων, 43,4 εκατομμύρια μονάδες αντιστοιχούν στο πρώτο τρίμηνο και 35,4 εκατομμύρια μονάδες στο δεύτερο τρίμηνο.
Το ενδιαφέρον νέο όμως είναι ότι εταιρείες όπως η Huawei μπορεί να ενισχύσουν τη ζήτηση εύκαμπτων OLED για τα smartphones κατά 115% το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους. Κατά το πρώτο τρίμηνο, η Huawei αύξησε τις παραγγελθείσες μονάδες κατά 15,4 εκατομμύρια, ενώ το δεύτερο τρίμηνο παρουσιάζει 10,2 εκατομμύρια.
Σημειώστε ότι οι flexible OLED οθόνες χρησιμοποιούνται από την Huawei μόνο για τα κορυφαία της μοντέλα, κάτι που δείχνει ότι αυτή την χρονιά η κινεζική εταιρεία ετοιμάζει αρκετές εκπλήξεις.