Το BMW Group πούλησε συνολικά 128.196 πλήρως ηλεκτρικά οχήματα BMW και MINI κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2022 – υπερδιπλάσιες πωλήσεις BEV κατά την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους (+114,8%).
Το τρίτο τρίμηνο, παραδόθηκαν σε πελάτες 52.306 πλήρως ηλεκτρικά οχήματα BMW και MINI (+121,6%). Η εταιρεία κατάφερε έτσι να μεταφράσει το έντονο ενδιαφέρον για τα πλήρως ηλεκτρικά προϊόντα της σε ισχυρή ανάπτυξη.
Μαζί με το BMW iX3, οι δύο ναυαρχίδες καινοτομίας της εταιρείας, το BMW i4 και το BMW iX, συνεχίζουν να οδηγούν την ανάπτυξη, με ιδιαίτερα ισχυρές νέες παραγγελίες. Πρόσθετη δυναμική θα δοθεί από τα δύο νεότερα πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα της μάρκας BMW, το BMW i7 και το BMW iX1. Και τα δύο μοντέλα, όπως και η πλήρως ηλεκτρική έκδοση της Σειράς 3 με μακρύ μεταξόνιο στην Κίνα, λαμβάνουν πολύ θετικά σχόλια από τους πελάτες. Το αμιγώς ηλεκτρικό MINI Cooper SE σημειώνει επίσης ισχυρή ανάπτυξη και αποτελεί σημαντικό πυλώνα στη γκάμα των πλήρως ηλεκτρικών μοντέλων του BMW Group. Συνεπώς, η εταιρεία βρίσκεται σε καλό δρόμο για να διπλασιάσει τις πωλήσεις πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων για το έτος 2022.
Το BMW Group συνεχίζει να επεκτείνει τη γκάμα των ηλεκτρικών μοντέλων του με ταχείς ρυθμούς: το 2023 θα φέρει και άλλα μοντέλα, συμπεριλαμβανομένου του BMW i5 και του αμιγώς ηλεκτρικού Rolls-Royce Spectre με μπαταρία, το οποίο θα γιορτάσει την παγκόσμια πρεμιέρα του τον Οκτώβριο.
Με αυτή την ταχέως αναπτυσσόμενη γκάμα προϊόντων και την υψηλή ζήτηση, το BMW Group σκοπεύει να έχει περισσότερα από δύο εκατομμύρια πλήρως ηλεκτρικά οχήματα στους δρόμους μέχρι το τέλος του 2025.