Τα αποτελέσματα που εμφάνισε η HONOR στο 2018 την καθιστούν εξαίρεση εν μέσω της καθοδικής πορείας της παγκόσμιας βιομηχανίας smartphone. Σύμφωνα με τα στοιχεία της μελέτης της διεθνής εταιρείας ερευνών IDC (International Date Corporation), σημειώθηκε μείωση της τάξης του 3.1% στα τρία πρώτα τρίμηνα του 2018 στις αποστολές smartphone παγκοσμίως, με την HONOR όμως να παρουσιάζει αύξηση 27.1%.
Για την συγκεκριμένη χρονική περίοδο, η HONOR κατάφερε να λάβει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς σε mid και high-end προϊόντα σε online κανάλια, ενώ στο τέλος του 2018 η ετήσια αύξηση στις επιχειρηματικές της δραστηριότητες άγγιξε το 170%.
Ο πρόεδρος της HONOR, George Zhao, δήλωσε στις αρχές Ιανουαρίου στο Honor Fans Fest στο Πεκίνο ότι η επιτυχία αυτή οφείλεται στην προσπάθεια της HONOR να επενδύσει σε καινοτόμες τεχνολογίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του κοινού της, καθώς και στην προσήλωση της στον στόχο να βρεθεί στα 5 κορυφαία smartphone brands μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.
Ακολουθώντας αυτήν την κατεύθυνση, η HONOR έχει επενδύσει σε προηγμένες τεχνολογίες που καλύπτουν βασικούς πυλώνες των αναγκών κάθε χρήστη smartphone, όπως η λειτουργία τεχνητής νοημοσύνης στην κάμερα και στο σύνολο του λογισμικού κάθε συσκευής, ο προηγμένος επεξεργαστής γραφικών GPU Turbo και η εισαγωγή νέων υλικών και μοντέρνας αισθητικής στο design των προϊόντων της.
Η θετική πορεία της HONOR επιβεβαιώνεται και από τα στοιχεία της τελευταίας έρευνας της GfK (Growth from Knowledge), τα οποία δείχνουν ότι το brand έχει ήδη καταφέρει να καταταχθεί στα 4 κορυφαία σε Ιταλία, Γερμανία, Φινλανδία, Σαουδική Αραβία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και Ουκρανία και στα 5 κορυφαία σε Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο και Τσεχία. Στην Ρωσία μάλιστα, η HONOR ανήκει πλέον στην δεύτερη θέση των πιο δημοφιλών smartphone brands.