Το YouTube Music αναδιοργανώνεται, και βάζει στο στόχαστρό του τον «εχθρό», δηλαδή το άκρως επιτυχημένο Spotify!
Τα podcast έρχονται στο YouTube Music. Η υπηρεσία streaming μουσικής σχεδιάζει να προσθέσει podcasts “στο εγγύς μέλλον”, δήλωσε ο επικεφαλής podcasting του YouTube Kai Chuk. Η προσθήκη αυτή θα φέρει το YouTube Music ακόμα πιο άμεσα αντιμέτωπο με το Spotify, το οποίο έχει στραφεί στα podcasts – και σε μεγάλες αποκλειστικότητες όπως ο Joe Rogan – ως έναν τρόπο να διατηρήσει τους χρήστες και να αυξήσει το κοινό του.
“Αν κάποιος θέλει να παρακολουθήσει ένα podcast, έχουμε μια λύση”, δήλωσε ο Chuk. “Αν κάποιος θέλει να ακούσει μόνο ένα podcast, θα πρέπει να έχουμε μια εξαιρετική εμπειρία και γι’ αυτό”.
Το YouTube Music θα επιτρέπει τη δωρεάν ακρόαση podcasts στο παρασκήνιο με υποστήριξη διαφημίσεων και θα προσφέρει “βελτιωμένα εργαλεία βιβλιοθήκης”, δήλωσε ο Chuk. Θα υπάρχει επίσης ένα ειδικό podcast badge για ακόμη πιο άμεση και γρήγορη πρόσβαση στα podcasts.
Το YouTube έφτασε πέρυσι τα 80 εκατομμύρια συνδρομητές για τις υπηρεσίες Music και Premium, η τελευταία εκ των οποίων περιλαμβάνει τόσο το Music όσο και το YouTube χωρίς διαφημίσεις. Αυτός είναι ένας μεγάλος αριθμός, αλλά εξακολουθεί να τοποθετεί την υπηρεσία πολύ κάτω από το Spotify – το οποίο πρόσφατα έφτασε τα 200 εκατομμύρια συνδρομητές επί πληρωμή.
Η εταιρεία δεν εξετάζει επί του παρόντος την προσθήκη αποκλειστικών εκπομπών ή πρωτότυπων εκπομπών με άδεια.
Ο Chuk και ο Steve McLendon, επικεφαλής της Google για το podcasting, δήλωσαν ότι στόχος των λειτουργιών podcasting του YouTube Music ήταν να δημιουργηθούν εξαιρετικά εργαλεία για τους ανθρώπους που κάνουν εκπομπές. “Επικεντρωνόμαστε στους δημιουργούς, οπότε εφόσον το βρίσκουν επιτυχημένο και χρήσιμο, αυτό είναι επιτυχία για εμάς”, δήλωσε ο Chuk. “Εστιάζουμε μόνο στους χρήστες και το οικοσύστημα του YouTube και φέρνουμε τα podcasts σε αυτό το πλαίσιο”.