Η Apple δημοσίευσε μια νέα διαφήμιση για το Vision Pro λίγες ημέρες πριν από την κυκλοφορία της νέας συσκευής.
Η διαφήμιση διάρκειας 70 δευτερολέπτων, η οποία δημοσιεύτηκε στο κανάλι της Apple στο YouTube, έχει ως soundtrack το Dreamer των Supertramp από το 1974 και δείχνει το mixed reality headset αξίας 3.499 δολαρίων να χρησιμοποιείται σε διάφορα περιβάλλοντα. Ξεκινάει με έναν άντρα στο σπίτι του που χρησιμοποιεί τη συσκευή για δουλειά εστιάζοντας μάλιστα σε μεγάλο βαθμό στο πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν gestures για τον έλεγχο του Vision Pro, αν και οι εντολές μπορούν επίσης να μεταδοθούν μέσω φωνής και κινήσεων των ματιών. Ο ίδιος τύπος εμφανίζεται αργότερα να αλλάζει από τη δουλειά σε παιχνίδι με την κόρη του, με μια ψηφιακή εικόνα των ματιών του να εμφανίζεται στην εξωτερική οθόνη του Vision Pro, ώστε να μπορεί να υπάρξει οπτική επαφή χωρίς να χρειάζεται να αφαιρέσετε τη συσκευή. Λίγο creepy, αλλά σίγουρα πρωτότυπο θα λέγαμε.
Ένας άλλος χρήστης φοράει το Vision Pro για να παρακολουθήσει μια ταινία και να χρησιμοποιεί pinch gesture για να αυξήσει το μέγεθος της εικονικής οθόνης του κινηματογράφου, και μια γυναίκα το χρησιμοποιεί για να πραγματοποιήσει μια κλήση FaceTime με έναν φίλο. Δείχνει επίσης μια επιβάτιδα αεροπλάνου να παρακολουθεί μια ταινία κατά τη διάρκεια μιας πτήσης. Το Vision Pro είναι το πιο σημαντικό λανσάρισμα προϊόντος της Apple μετά το έξυπνο ρολόι Apple Watch το 2015. Για τον τεχνολογικό γίγαντα, πολλά εξαρτώνται από τη συσκευή, αν και η τιμή των 3.499 δολαρίων που ζητάει είναι πιθανό να είναι απαγορευτική για τους περισσότερους χρήστες.
Το Vision Pro θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του πρώτα στις ΗΠΑ και θα αρχίσει να φτάνει στα χέρια των πελατών την Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου. Σύντομα αναμένεται να ακολουθήσουν και άλλες χώρες.