Παγκόσμιες αποστολές κινητών Q3 2024: Οι κινέζοι κατασκευαστές πίσω από την εντυπωσιακή αύξηση

17 Οκτωβρίου, 2024

Σύμφωνα με μια νέα αναφορά της εταιρείας ερευνών αγοράς IDC, η παγκόσμια αγορά smartphone συνέχισε να παρουσιάζει εντυπωσιακή δυναμική, αποστέλλοντας 316,1 εκατομμύρια μονάδες το τρίτο τρίμηνο του 2024, σημειώνοντας αύξηση 4,0% σε ετήσια βάση. Μάλιστα, η αύξηση αυτή οφείλεται στις ισχυρές επιδόσεις των κινεζικών κατασκευαστών, όπως η Xiaomi, η vivo, η OPPO, η Lenovo και η Huawei.

Σύμφωνα με τη Nabila Popal, Director of Global Client Devices Research της IDC, οι κινεζικές μάρκες smartphones σημείωσαν ιδιαίτερα καλές επιδόσεις στις αναδυόμενες αγορές – μια τάση που διατηρήθηκε καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Επίσης, η Xiaomi αύξησε την δύναμη της ενώ και οι άλλοι κατασκευαστές υπεραπέδωσαν παρά τις προκλήσεις που έφερε η παγκόσμια οικονομική κατάσταση.


Σε παγκόσμιο επίπεδο, η vivo είχε εξαιρετικά καλές επιδόσεις με αύξηση 22,8% σε ετήσια βάση. Η Samsung ηγήθηκε των παγκόσμιων αποστολών smartphone με 57,81 εκατομμύρια μονάδες, αν και αυτή είχε μια πτώση 2,8% από το 3ο τρίμηνο του 2023. Παρά τη μικρή πτώση, η Samsung εξακολουθεί να διατηρεί την pole position στην premium κατηγορία, υποστηριζόμενη από την ιδιαίτερα επιτυχημένη σειρά Galaxy και τα τελευταία λανσαρίσματα των Galaxy Z Fold6 και Galaxy Z Flip6.


Ενώ η Apple κατέγραψε αποστολές 3,5% σε ετήσια βάση φτάνοντας τις 56 εκατομμύρια μονάδες, ενισχυμένη από την παρουσίαση της σειράς iPhone 16, διατήρησε ισχυρή ζήτηση για τις παλαιότερες εκδόσεις της, συμπεριλαμβανομένου του iPhone 15. Η Xiaomi κατέλαβε την τρίτη θέση με 42,8 εκατομμύρια μονάδες, που μεταφράζεται σε μερίδιο αγοράς 13,5%. Αυτό αντικατοπτρίζει μια αύξηση 3,3% στις αποστολές από το ίδιο τρίμηνο του 2023 και δείχνει ξεκάθαρα την πολύ καλή δουλειά που κάνει η εταιρία. Την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσαν η OPPO και η vivo με αριθμό αποστολών που ανέρχονται σε 28,8 εκατομμύρια και 27 εκατομμύρια μονάδες, αντίστοιχα. Οι αποστολές της OPPO αντιπροσώπευαν αύξηση 5,9%, ενώ η ανάπτυξη της vivo εκτινάχθηκε κατά 22,8%, σηματοδοτώντας μία από τις πιο εξαιρετικές επιδόσεις του τριμήνου.

Huawei skin banner L
Huawei skin banner R