Μετά τη σύγκρουση μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας, πολλές δυτικές εταιρίες έχουν αποσυρθεί από τη ρωσική αγορά αυτοκινήτων λόγω κυρώσεων αλλά κυρίως λόγω πολιτικών πιέσεων από την δύση (λέγε με ΗΠΑ). Το αποτέλεσμα φυσικά είναι ένα μεγάλο κενό στην ρωσική αγορά αυτοκινήτου!
Ωστόσο, τα κενά αυτά καλύφθηκαν γρήγορα από εγχώριες και ξένες εταιρίες με την μερίδα του λέοντος να την έχουν πάρει οι κινεζικές εταιρίες. Σύμφωνα με το Reuters, τα κινεζικά brands αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 50% των πωλήσεων νέων αυτοκινήτων στη Ρωσία. Αυτή η αυξανόμενη ζήτηση ώθησε τις κινεζικές εταιρείες αυτοκινήτων να εξαγοράσουν εργοστάσια που είχαν εγκαταλειφθεί από δυτικές εταιρίες αυτοκινήτων.
Σύμφωνα με αναφορές, η Chery Automobile έχει την παραγωγή της επί του παρόντος στη Ρωσία χρησιμοποιώντας εργοστάσια που έχουν αφήσει η Mercedes-Benz, η Nissan και η Volkswagen. Σύμφωνα με αναφορές, η Chery αντιπροσωπεύει επί του παρόντος σχεδόν το 20% της ρωσικής αγοράς επιβατικών αυτοκινήτων, ένα νούμερο διόλου ευκαταφρόνητο.
Αυτά τα εργοστάσια παράγουν κυρίως μοντέλα της σειράς Tiggo και Xingtu της Chery, μεταξύ των οποίων το Tiggo 7 έχει μετονομαστεί σε Xcite X-Cross 7. Αυτό το φαινόμενο έχει γίνει μεγάλος πονοκέφαλος για τους υπόλοιπους κατασκευαστές αυτοκινήτων, καθώς βλέπουν μια μεγάλη και σημαντική αγορά να χάνεται κυριολεκτικά μέσα από τα χέρια τους και την κίνα να εκμεταλλεύεται στο μέγιστο την κατάσταση.