Η LG μεταμορφώνεται σε εταιρία Smart Life Solutions μέσα από την νεά της καμπάνια

16 Σεπτεμβρίου, 2024

Από τότε που ο Διευθύνων Σύμβουλος William Cho ανακοίνωσε το όραμα της εταιρείας να μεταμορφωθεί σε εταιρεία «Smart Life Solutions», η LG έχει κάνει σημαντικές αλλαγές σε διάφορα τμήματα της επιχείρησής της και έχει επεκτείνει νέους τομείς. Για να γιορτάσει έναν χρόνο από αυτή την τολμηρή κίνηση, η εταιρεία ξεκίνησε μια διαφημιστική καμπάνια που δείχνει την αξιοσημείωτη πρόοδο που έχει σημειώσει μέχρι στιγμής.

Με τίτλο «Connecting Spaces and Future», η καμπάνια υπογραμμίζει αυτό το όραμα και επιδεικνύει την ισχυρή αφοσίωση στην καινοτομία, με στόχο να ενισχύσει τη φήμη της ως κορυφαίας εταιρίας σε διάφορους τομείς. Η καμπάνια περιλαμβάνει videos που δείχνουν τη συνεχή μεταμόρφωση της LG σε εταιρεία «Smart Life Solutions» μέσω ενός συνεχώς εξελισσόμενου χαρτοφυλακίου προϊόντων. Από τις 27 Ιουλίου, θα κυκλοφορήσουν τρία videos με επίκεντρο τις λύσεις κινητικότητας, τις λύσεις κλιματισμού και πολλά άλλα.

Αυτό σηματοδοτεί την πρώτη καμπάνια videos της LG που εστιάζει στην εταιρεία στο σύνολό της μετά το “Digitally Yours” το 2000. Το νέο περιεχόμενο επιδιώκει να υπογραμμίσει τις λύσεις mobility της LG και τις μοναδικές εμπειρίες που προσφέρουν, καθώς και AI λύσεις έξυπνων κατοικιών που παρέχουν εξατομικευμένo περιβάλλον, λύσεις webOS που συνδέουν διάφορες συσκευές σε μια ενιαία πλατφόρμα και τις βασικές τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένων των λύσεων HVAC που θα κατευθύνουν τις μελλοντικές βιομηχανίες.

Το video λύσεων mobility απεικονίζει τις προσπάθειες της LG να επεκτείνει τις οικιακές εμπειρίες στο δρόμο και να προσφέρει μοναδικές εμπειρίες πελατών που βασίζονται σε τρία κύρια θέματα: Μεταμόρφωση, Εξερεύνηση και Χαλάρωση. Διαθέτει επίσης την ανερχόμενη λύση φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων (EV) της εταιρείας. Το video για τις λύσεις κλιματισμού, υπογραμμίζει την εξαιρετική τεχνολογία HVAC, συμπεριλαμβανομένων ψυκτών και αντλιών θερμότητας, και τη δέσμευση για καινοτόμες παγκόσμιες λύσεις που βελτιώνουν τη ζωή των πελατών σε κάθε χώρο, από οικιακό έως επιχειρηματικό.

Αυτή η καμπάνια συνάδει με την επιθυμία της LG να παρουσιάσει τις καινοτόμες προσπάθειές της πέρα από τον χώρο των οικιακών συσκευών. Αναδεικνύοντας άλλες κατηγορίες και τομείς που πρωτοπορεί, η LG στοχεύει να έχει απήχηση στο νεότερο κοινό και να δημιουργήσει μια νεανική, δυναμική εικόνα.

Στην πρώτη επέτειο της ανακοίνωσης του μετασχηματισμού της «Smart Life Solutions», η LG επεκτείνει τα επιτεύγματά της σε τρεις νέους πυλώνες ανάπτυξης: επιτάχυνση B2B (συμπεριλαμβανομένων εξαρτημάτων οχημάτων και HVAC), επιδίωξη υπηρεσιών που βασίζονται σε πλατφόρμα (συνδρομές, διαφήμιση στο webOS και περιεχόμενο, κ.λπ.) και την εξερεύνηση νέων επιχειρηματικών τομέων όπως η φόρτιση EV.

Συγκεκριμένα, αφού ξεπέρασε τα 10 τρισεκατομμύρια KRW σε πωλήσεις πέρυσι, η δραστηριότητα εξαρτημάτων οχημάτων της LG συνέχισε με την ίδια πορεία φέτος, σημειώνοντας υψηλή απόδοση το δεύτερο τρίμηνο. Η εμπορική δραστηριότητα HVAC της εταιρείας, η οποία επίσης αναπτύσσεται ραγδαία, διαφοροποιεί περαιτέρω το επιχειρηματικό της χαρτοφυλάκιο. Η LG αξιοποιεί συνεχώς τις παγκοσμίως ανταγωνιστικές λύσεις HVAC της σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας, από προϊόντα, τεχνολογία, παραγωγή και υπηρεσίες, ενώ στοχεύει ενεργά σε βιομηχανίες υποστήριξης που υποστηρίζουν υποδομές τεχνητής νοημοσύνης, όπως κέντρα δεδομένων.

Φέτος, η LG ξεκίνησε την επιχείρηση smart factory solutions, ενσωματώνοντας την τεχνητή νοημοσύνη και τον ψηφιακό μετασχηματισμό με τα δεδομένα κατασκευής και παραγωγής της εταιρείας. Αυτή η επιχείρηση αναλαμβάνει συμβουλευτικές υπηρεσίες, αναπτύσσει μεθόδους παραγωγής, εξοπλισμό και συστήματα λειτουργίας και εκπαιδεύει προσωπικό για τις νέες τεχνολογίες παραγωγής. Επιπλέον, η εταιρεία αναμένει να εξασφαλίσει παραγγελίες αξίας περίπου 300 δισεκατομμυρίων KRW για την παροχή έξυπνων εργοστασιακών λύσεων σε επιχειρηματικούς πελάτες. Εν τω μεταξύ, η εταιρεία επεκτείνει ενεργά τη διαφήμιση και το περιεχόμενο που βασίζεται στο webOS από τηλεοράσεις στην ενημέρωση και ψυχαγωγία αυτοκινήτων, με τις πωλήσεις να ξεπερνούν το 1 τρισεκατομμύριο KRW φέτος.

Η LG επιταχύνει τη στροφή της από ένα παραδοσιακό προϊοντικό επιχειρηματικό μοντέλο σε ένα ανανεωμένο μοντέλο που παράγει συνεχώς έσοδα μέσω άυλων λύσεων, όπως συνδρομές, περιεχόμενο και υπηρεσίες. Μείνετε συντονισμένοι στο LG Newsroom για να ανακαλύψετε το όραμα της LG με περισσότερες λεπτομέρειες και να λάβετε τις τελευταίες ενημερώσεις σχετικά με τη συνεχιζόμενη μετατροπή της εταιρείας σε εταιρεία Smart Life Solutions.

Huawei skin banner L
Huawei skin banner R