Το Twitter έγινε Χ, και τώρα φιλοδοξεί να γίνει YouTube χωρίς όμως να αλλάξει για άλλη μια φορά το όνομα του. Ευτυχώς…
Η διευθύνων σύμβουλος της X, Linda Yaccarino, η οποία παρεμπιπτόντως είναι και βετεράνος διαφημιστής της NBC Universal, ανακοίνωσε ότι το X θα φέρει «ελκυστικό περιεχόμενο σε πραγματικό χρόνο στις έξυπνες τηλεοράσεις». Σύμφωνα με τη Yaccarino, η νέα εφαρμογή X TV θα διαθέτει έναν αλγόριθμο trending video και τεχνητή νοημοσύνη και θα είναι προσβάσιμη τόσο από smartphones όσο και από smart TVs.
From the small screen to the big screen X is changing everything. Soon we’ll bring real-time, engaging content to your smart TVs with the X TV App. This will be your go-to companion for a high-quality, immersive entertainment experience on a larger screen. We’re still building it… pic.twitter.com/QhG6cVDpZ8
— Linda Yaccarino (@lindayaX) April 23, 2024
Η νέα εφαρμογή βίντεο θα βοηθά τους χρήστες να παραμένουν ενημερωμένοι σχετικά με τα trending θέματα χρησιμοποιώντας αλγόριθμους βίντεο. Πλατφόρμες όπως το YouTube χρησιμοποιούν επίσης αλγόριθμους βίντεο για να καθορίσουν ποια βίντεο θα δείτε. Έτσι λαμβάνουν υπόψη τους διάφορους παράγοντες, όπως το ιστορικό παρακολούθησης, το ιστορικό αναζήτησης, το τι παρακολούθησαν άλλοι χρήστες με παρόμοια γούστα και το περιεχόμενο του ίδιου του βίντεο. Ο στόχος είναι να βγουν στην επιφάνεια βίντεο που είναι πιθανό να σας ενδιαφέρουν και να σας κρατήσουν απασχολημένους στην πλατφόρμα. Επιπλέον, το X θα αξιοποιήσει την Τεχνητή Νοημοσύνη για να ταξινομεί τα βίντεο ανά θέμα για μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία. Και πάλι, όπως και το YouTube, η εφαρμογή θα επιτρέπει στους χρήστες να ξεκινούν την παρακολούθηση από το τηλέφωνό τους και να μεταβαίνουν απρόσκοπτα στην τηλεόρασή τους, προσφέροντας μια δυναμική εμπειρία μεταξύ διαφόρων συσκευών.
Επιπλέον, θα υποστηρίζει casting από κινητές συσκευές, επιτρέποντας στους χρήστες να απολαμβάνουν τα αγαπημένα τους βίντεο στη μεγάλη οθόνη. Η Yaccarino ανέφερε ότι η εφαρμογή βρίσκεται ακόμη σε στάδιο ανάπτυξης και ενθάρρυνε τους χρήστες του X να μοιραστούν τις ιδέες τους. Προς το παρόν, δεν υπάρχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την κυκλοφορία της εφαρμογής.
Αυτό που είναι ενδιαφέρον είναι ότι η εφαρμογή δεν θα έχει διαφημίσεις όταν κυκλοφορήσει, όπως αποκαλύφθηκε σε σημείωμα που στάλθηκε στους συνεργάτες της εταιρείας. Μην ελπίζετε βέβαια να μείνει για πάντα χωρίς διαφημίσεις, καθώς όπως λέει και η γνωστή αοιδός-πρωταγωνίστρια αισθησιακών ταινιών, Στόχος είναι τα λεφτά!