Αφού κατέκτησε το διαδίκτυο με τα άκρως εθιστικά μικρά βίντεο, η δημοφιλής πλατφόρμα TikTok φαίνεται να ετοιμάζεται να επεκτείνει τις δραστηριότητές της πέρα από το πεδίο των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης.
Σύμφωνα με άρθρο του Semafor, η εταιρεία που ανήκει στην ByteDance ετοιμάζεται να τα βάλει με μερικούς από τους πιο σημαντικούς παίκτες στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, εγκαινιάζοντας το δικό της ηλεκτρονικό κατάστημα στις ΗΠΑ ήδη από τον επόμενο μήνα. Αν και δεν υπάρχουν συγκεκριμένες λεπτομέρειες γύρω από αυτή την ενδιαφέρουσα κίνηση, η έκθεση αναφέρει ότι αυτό το ηλεκτρονικό κατάστημα θα ενσωματωθεί στην αμερικανική έκδοση της εφαρμογής TikTok.
Με τους χρήστες του TikTok στις ΗΠΑ να ξοδεύουν σημαντικό χρόνο στην εφαρμογή, η ενσωμάτωση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος στην υπάρχουσα εφαρμογή θα επιτρέψει στο TikTok να κερδίσει άμεσα έσοδα από την τεράστια βάση χρηστών των 150 εκατομμυρίων στις ΗΠΑ. Αν και δεν γνωρίζουμε πώς σκοπεύει η TikTok να ενσωματώσει το ηλεκτρονικό της κατάστημα στην εφαρμογή, η βασική ιδέα πίσω από την κίνηση αυτή θα ήταν να επιτρέψει στο τεράστιο κοινό της να ανακαλύψει, να εξερευνήσει και να αγοράσει προϊόντα χωρίς να εγκαταλείψει ποτέ την εφαρμογή.
Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτό το ηλεκτρονικό κατάστημα θα διαφέρει από την υπάρχουσα λειτουργία TikTok Shop, η οποία είναι ουσιαστικά μια αγορά για τα brands που πωλούν τα αντικείμενά τους στο TikTok. Με το επερχόμενο TikTok Store, η εταιρεία σκοπεύει να πωλεί φυσικά αγαθά απευθείας στον καταναλωτή.
Μόλις το νέο κατάστημα του TikTok τεθεί σε λειτουργία στις ΗΠΑ, οι χρήστες θα αποκτήσουν πρόσβαση σε μια ειδική καρτέλα ηλεκτρονικού εμπορίου μέσα στην εφαρμογή. Οι χρήστες θα μπορούν να διαχειρίζονται τις αγορές τους και να παρακολουθούν τις παραγγελίες τους απευθείας από αυτή την καρτέλα.
Ενώ το TikTok μπορεί αναμφισβήτητα να υπερηφανεύεται για την τεράστια επιτυχία του ως πλατφόρμα μέσων κοινωνικής δικτύωσης, το ηλεκτρονικό εμπόριο μπορεί να παρουσιάσει αρκετά μεγάλες προκλήσεις. Το TikTok φαίνεται να στοχεύει όχι μόνο στον έλεγχο των αποθεμάτων για το ηλεκτρονικό κατάστημα, αλλά και στη δημιουργία ενός ανεξάρτητου συστήματος διανομής και διαχείρισης της αλυσίδας εφοδιασμού για την παράδοση των αγαθών στους καταναλωτές. Αυτή είναι μια δύσκολη δουλειά για το TikTok μιας και θα έχει σοβαρό ανταγωνισμό ο οποίος μάλιστα έχει λύσει τα προβλήματα διαχείρισης και διανομής εδώ και αρκετά χρόνια προσφέροντας άψογες υπηρεσίες στους καταναλωτές.
Φυσικά δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι στις νέες αυτές κινήσεις θα έχει λόγο και η αμερικανική κυβέρνηση η οποία ψάχνει διακαώς τρόπους για να πετάξει έξω από την χώρα το TikTok. Ένα νέο eshop το οποίο θα πουλάει αντικείμενα από την Κίνα ίσως να μην είναι και τόσο καλοδεχούμενο τελικά στις ΗΠΑ.