Όταν παρακολουθείτε το YouTube στο τηλέφωνο και τον υπολογιστή σας, υπάρχουν δύο διαφορετικοί τύποι διαφημίσεων που σας προβάλλονται. Μερικές φορές εμφανίζονται δύο διαφημίσεις η μία πίσω από την άλλη, αλλά αυτές οι διαφημίσεις είναι σύντομες και δεν προβληματίζουν. Στη συνέχεια, έχετε τις μεγαλύτερες διαφημίσεις όπου μπορείτε να τις παραλείψετε αφού περάσουν μερικά δευτερόλεπτα.
Δυστυχώς για όσους παρακολουθούν το YouTube στις έξυπνες τηλεοράσεις τους, η εμπειρία αναμένεται να γίνει πολύ πιο ενοχλητική. Σύμφωνα με την ανακοίνωση του YouTube, το YouTube στις έξυπνες τηλεοράσεις θα αποκτήσει σύντομα διαφημίσεις 30 δευτερολέπτων χωρίς δυνατότητα παράλειψης για περιεχόμενο YouTube Select, τα οποία είναι ουσιαστικά βίντεο που η εταιρεία θεωρεί “καλύτερα”.
Το YouTube ανακοίνωσε επίσης ότι θα εισάγει διαφημίσεις κάθε φορά που το περιεχόμενο διακόπτεται. Αυτό που συμβαίνει εδώ είναι ότι όταν ένα βίντεο έχει διακοπεί, το ίδιο το βίντεο θα συρρικνώνεται και θα εμφανίζεται μια διαφήμιση μέχρι να το ξεπαγώσετε. Ευτυχώς θα υπάρχει η δυνατότητα να απορρίψετε αυτή τη διαφήμιση.
Για να είμαστε δίκαιοι με το YouTube, οι διαφημίσεις είναι λίγο πολύ η κύρια πηγή εσόδων της πλατφόρμας, οπότε το να επινοήσει νέους τρόπους προβολής διαφημίσεων και να δελεάσει τους διαφημιστές με αυτά τα νέα διαφημιστικά σποτ είναι αναμενόμενο, αλλά ταυτόχρονα, φανταζόμαστε ότι οι τελικοί χρήστες μάλλον δεν θα ενθουσιαστούν τόσο πολύ.