Οι πολυεκατομμυριούχοι αυτού του κόσμου έχουν βαλθεί να μας τρελάνουν, αλλά και να ξαλαφρώσουν από τα χρήματα μας πουλώντας μας πράγματα που μέχρι σήμερα τα είχαμε δωρεάν.
Μιλάμε φυσικά για τα social media και τους ιδιοκτήτες τους οι οποίοι αντιγράφουν ο ένας τον άλλον και προσπαθούν κυριολεκτικά να βγάλουν από την μύγα ξύγκι. Έτσι μετά την πληρωμένη πιστοποίηση στο Twitter που έφερε ο Elon Musk τώρα και ο Mark Zuckerberg φέρνει το Meta Verified σε Facebook και Instagram.
Το “χαρμόσυνο” νέο έγινε γνωστό μέσα από μια ανακοίνωση στο Facebook η οποία μάλιστα επιβεβαιώθηκε μέσω του Meta blog. Αυτό το σύστημα επαλήθευσης είναι σε δοκιμαστική βάση προς το παρόν, αλλά προορίζεται να έχει μια σειρά από νέα χαρακτηριστικά για τους χρήστες. Το νέο εργαλείο απευθύνεται σε μεγάλο βαθμό στους δημιουργούς περιεχομένου και η Meta υπόσχεται ότι θα είναι ένας ευκολότερος τρόπος που θα επιτρέψει στους δημιουργούς περιεχομένου να αναπτύξουν τις κοινότητές τους και να μεγαλώσουν την ψηφιακή τους παρουσία. Ο τρόπος με τον οποίο θα λειτουργεί αυτό είναι φυσικά δίνοντας προτεραιότητα σε χρήστες που έχουν επαληθευτεί από τη Meta στα αποτελέσματα αναζήτησης, κάτι που επίσης θα προσφέρει και προστασία από πλαστοπροσωπία.
Ωστόσο, τα πράγματα είναι λίγο πιο περίπλοκα όσον αφορά τα βήματα που πρέπει να κάνετε για να επαληθευτείτε. Θα χρειαστεί να υποβάλετε μια ταυτότητα ως μέρος της διαδικασίας επαλήθευσης, κάτι που απευθείας αποκλείει όσους δεν μπορούν (θέλουν) να χρησιμοποιήσουν επίσημα έγγραφα. Επίσης δεν υπάρχει ενημέρωση για επιχειρήσεις που άλλαξαν πρόσφατα επωνυμία, μιας και σύμφωνα με την Meta τα βασικά στοιχεία δεν μπορούν να αλλάξουν και θα πρέπει να γίνει από την αρχή διαδικασία επαλήθευσης.
Μια χαρά. Σε λίγο θα πρέπει να πληρώνουμε όλα τα social δίκτυα που χρησιμοποιούμε για λειτουργίες που ήταν πάντα δωρεάν. Μήπως έρχεται και η χρέωση ανά post που ανεβάζουμε;