Το 2022 ήταν μια χρονιά ανάκαμψης και ο κινεζικός τεχνολογικός γίγαντας, η Huawei, αναμένει θετικό αριθμό εσόδων.
Το Reuters αναφέρει ότι η Huawei αναμένει ότι τα έσοδά της για το 2022 θα φτάσουν τα 636,9 δισεκατομμύρια γουάν (91,53 δισεκατομμύρια δολάρια). Αυτό σηματοδοτεί μια αύξηση της τάξεως του 0,4% σε σύγκριση με την περσινή χρονιά.
Η ανακοίνωση έγινε από τον πρόεδρο της Huawei Eric Xu σε εσωτερική επιστολή. Ανέφερε ότι φέτος είναι μια χρονιά κατά την οποία η Huawei θα απομακρυνθεί σταδιακά από την κατάσταση «πολεμικής» ετοιμότητας προς την ασφάλεια παρά το γεγονός ότι η εταιρεία δέχεται συνεχείς επιθέσεις από την αμερικανική διοίκηση τα τελευταία δύο χρόνια.
Δήλωσε επίσης ότι η Huawei φιλοδοξεί να μετατρέψει σταδιακά την κρίση σε ευκαιρία για ανάπτυξη. Το 2023 είναι η πρώτη χρονιά που η Huawei θα διεξάγει κανονικά τις δραστηριότητές της και είναι μια κρίσιμη χρονιά για την ανάπτυξη.
Οι προσδοκίες περιλαμβάνουν καλύτερα αποτελέσματα στον τομέα του ICT, στο cloud αλλά και στα έξυπνα αυτοκίνητα.
Κατά τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2022, η Huawei πέτυχε έσοδα από πωλήσεις 445,8 δισεκατομμυρίων γιουάν με ετήσια μείωση 2,19% και περιθώριο επιχειρηματικού κέρδους 6,1%.
Πίσω στο 2021, η Huawei ήταν σταθερή με παγκόσμια έσοδα πωλήσεων που άγγιξαν τα 636,8 δισεκατομμύρια γιουάν και καθαρό κέρδος 113,7 δισεκατομμύρια γιουάν.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει το ότι η Huawei επένδυσε 142,7 δισεκατομμύρια γιουάν σε Έρευνα και Ανάπτυξη κάτι που δείχνει ότι περισσότερο από το 22% των εσόδων της έχουν επενδυθεί στην καινοτομία!
Όσον αφορά τα έσοδα, το operator κομμάτι ήταν 281,5 δισεκατομμύρια γιουάν, αντιπροσωπεύοντας το 44,2% των συνολικών εσόδων, ενώ τα έσοδα από το εξωτερικό αντιπροσώπευσαν περισσότερο από το 50%.
Το enterprise κομμάτι της εταιρείας ήταν 102,4 δισεκατομμύρια γιουάν, αντιπροσωπεύοντας το 16,1% των συνολικών εσόδων, ενώ τα έσοδα των νέων επιχειρήσεων αυξήθηκαν κατά 30%.
Στον αντίποδα το consumer κομμάτι έφερε 243,4 δισεκατομμύρια γιουάν, αντιπροσωπεύοντας το 38,2% των συνολικών εσόδων, και τα έσοδα των έξυπνων φορητών συσκευών και τηλεοράσεων αυξήθηκαν κατά 30%.