Αύξηση στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων για το Volkswagen Group

17 Οκτωβρίου, 2022

Ο Όμιλος Volkswagen συνεχίζει την επιτυχημένη παγκόσμια ηλεκτρική του επίθεση. Οι παραδόσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων αυξήθηκαν κατά 25 τοις εκατό τους πρώτους εννέα μήνες σε ετήσια βάση. Παρά τους συνεχιζόμενους περιορισμούς στον εφοδιασμό, 366.400 BEV (Battery Electric Vehicles) παραδόθηκαν σε πελάτες μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου, έναντι 293.000 κατά την περσινή περίοδο.

Το μερίδιο των BEV στις συνολικές παραδόσεις σκαρφάλωσε στο 6% σε αυτό το χρονικό διάστημα, από 4,2% την ίδια περίοδο του 2021. Η Κίνα παραμένει ο μεγαλύτερος «πελάτης» με 112.700 BEV – υπερδιπλάσια οχήματα δηλαδή σε σχέση με το τέλος του τρίτου τριμήνου του 2021.

Η Ευρώπη παρέμεινε σαφώς στην πρώτη θέση με 211.900 οχήματα (58% του συνόλου του Ομίλου) κατά τους πρώτους εννέα μήνες. Η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά BEV για τον Όμιλο ήταν η Κίνα με 112.700 παραδόσεις (31 τοις εκατό του συνόλου του Ομίλου) ενώ οι ΗΠΑ απορρόφησαν το 8% των παγκόσμιων παραδόσεων BEV του Ομίλου με 28.900 οχήματα.

Μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου, η μάρκα Volkswagen παρέδωσε 207.200 BEV σε πελάτες (57% του συνολικού αριθμού του Ομίλου). Ακολουθούσαν η Audi με 77.000 οχήματα (21% του συνόλου του Ομίλου), η ŠKODA με 36.900 οχήματα (10% του συνόλου του Ομίλου), η Porsche με 25.100 οχήματα (7% του συνόλου του Ομίλου) και η SEAT/CUPRA με 17.600 οχήματα (5% του συνόλου του Ομίλου).

Τα μοντέλα BEV με τις υψηλότερες πωλήσεις κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2022 ήταν τα εξής

– Volkswagen ID.4/ID.5 122.600 μονάδες
– Volkswagen ID.3 45.500 μονάδες
– ŠKODA Enyaq iV (συμπεριλαμβανομένου του Coupé) 36.900 μονάδες
– Audi e-tron (συμπεριλαμβανομένου του Sportback) 36.400 μονάδες
– Audi Q4 e-tron (συμπεριλαμβανομένου του Sportback) 29.700 μονάδες
– Volkswagen ID.6 27.500 μονάδες
– Porsche Taycan (συμπεριλαμβανομένου του Cross Turismo) 25.100 μονάδες
– CUPRA Born 17.500 μονάδες

Huawei skin banner L
Huawei skin banner R