Η OnePlus, η παγκόσμια εταιρία τεχνολογίας, κατέγραψε ένα δυναμικό ξεκίνημα το 2021, με σημαντική αύξηση των πωλήσεων κατά 388% και αύξηση των εσόδων κατά 286% το πρώτο τρίμηνο του 2021, σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Αυτή η ανάπτυξη τροφοδοτείται σε μεγάλο βαθμό από τη γκάμα flagship smartphone της, συνεισφέροντας 65% στα συνολικά έσοδα, συμπεριλαμβανομένης της σειράς OnePlus 9 που κυκλοφόρησε πρόσφατα.
Η Βόρεια Ευρώπη αναδείχθηκε η περιοχή με την καλύτερη απόδοση, συνεισφέροντας πάνω από 30%, τη μεγαλύτερη συνεισφορά στα έσοδα της περιοχής, ακολουθούμενη από τη Δυτική Ευρώπη. Αυτή η απόδοση ευθυγραμμίζεται με τη στρατηγική ανάπτυξης της εταιρείας για την αξιοποίηση ευκαιριών στη Σκανδιναβική περιοχή, το Βέλγιο και την Ολλανδία. Η περιοχή της Κεντρικής Ανατολικής Ευρώπης συνέβαλε επίσης σημαντικά, πλησιάζοντας στην τρίτη θέση, η οποία υπογραμμίζει την αυξανόμενη προσοχή της OnePlus σε αυτήν την περιοχή με στρατηγικές επενδύσεις για να επεκτείνει την παρουσία της εδώ. Μεταξύ των χωρών, οι τρεις κορυφαίες σε απόδοση αγορές περιλαμβάνουν τη Φινλανδία, τη Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Σχολιάζοντας σχετικά, ο Tuomas Lampen, Head of Strategy, OnePlus Europe, δήλωσε: «Καταφέραμε μια εξαιρετική αρχή το 2021 στην Ευρώπη, χάρη στην ισχυρή απόδοση της flagship σειράς, την αναπτυσσόμενη κοινότητα στην Ευρώπη και τις συνεχιζόμενες επενδύσεις σε βασικές αγορές όπως η Βόρεια Ευρώπη και η εστίασή μας σε νέες αγορές όπως οι χώρες της Κεντρικής Ανατολικής Ευρώπης για μια βιώσιμη ανάπτυξη. Στο μέλλον, θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για να προσφέρουμε ένα ευρύτερο χαρτοφυλάκιο προϊόντων μελλοντικών 5G συσκευών, σε συνεργασία με την κοινότητά μας και να κάνουμε την OnePlus ένα όνομα που πρέπει να ληφθεί υπόψη όταν πρόκειται για μια αξιόπιστη και premium εμπειρία smartphone σε όλα τα επίπεδα τιμών».
Η επιτυχία είναι συνέχεια των εντυπωσιακών επιδόσεων του brand στην περιοχή της Βόρειας Ευρώπης πέρυσι, όπου η OnePlus ήταν μία από τις τρεις κορυφαίες μάρκες smartphone στη Φινλανδία και τη Δανία, σύμφωνα με το Market Monitor της Counterpoint Research για το 4ο τρίμηνο του 2020. Σύμφωνα με την έκθεση, στη Φινλανδία , η OnePlus κατατάχθηκε ως η νούμερο ένα μάρκα Android 5G, κατέλαβε τη δεύτερη θέση στην αγορά smartphone Android στη Δανία και τις Κάτω Χώρες και ήταν στην τρίτη θέση στην αγορά smartphone πάνω από $ 400, την ίδια περίοδο.
Με την πάροδο των ετών, η OnePlus δημιούργησε μερικά από τα πιο δημοφιλή smartphone της βιομηχανίας. Η τελευταία προσθήκη στο flagship χαρτοφυλάκιο είναι η σειρά OnePlus 9, η πιο προηγμένη σειρά smartphone του brand, η οποία διαθέτει κορυφαίας κατηγορίας κάμερα με το σύστημα Hasselblad Camera for Mobile, οθόνες υψηλής ταχύτητας επόμενης γενιάς και τεχνολογία γρήγορης ασύρματης φόρτισης που ξεπερνά τις ενσύρματες λύσεις φόρτισης των περισσότερων ανταγωνιστών της. Σήμερα, η OnePlus εξυπηρετεί την αγορά με ένα ποικίλο χαρτοφυλάκιο προϊόντων που περιλαμβάνει premium και μεσαίου εύρους smartphone, το OnePlus Watch, το πρώτο της wearable για τις παγκόσμιες αγορές που ανακοινώθηκε πρόσφατα και ασύρματα αξεσουάρ ήχου. Πέρυσι, με την κυκλοφορία των OnePlus Nord και OnePlus Nord N Series ως διεύρυνση της προσέγγισης Never Settle της μάρκας, η OnePlus επέκτεινε την προσοχή της στη δημιουργία των καλύτερων προϊόντων και εμπειρίας χρήστη στο τμήμα μεσαίας κατηγορίας, καθιστώντας την εμπειρία OnePlus διαθέσιμη σε περισσότερους χρήστες σε όλο τον κόσμο.