Η realme χρίστηκε από την Counterpoint για το Q3 του 2020 ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα που έφτασε το ορόσημο των 50 εκατομμυρίων πωλήσεων smartphone. Δίνοντας έμφαση στους νέους που αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος των καταναλωτικού της κοινού, η realme κατάφερε να ξεπεράσει τους παγκόσμιους ανταγωνιστές της σε μόλις εννέα τετράμηνα. Εκτός από αυτό το ορόσημο, η realme κατέγραψε το ιστορικό νούμερο των 14,8 εκατομμύρια τετραμηνιαίων αποστολών/μεταφορών (shipment) και αναδείχθηκε η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα στον κόσμο με αύξηση 132% QoQ το Q3, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των αναλυτών.
Σύμφωνα με το Counterpoint, ο ρυθμός αύξησης του όγκου των αποστολών/μεταφορών αντιπροσωπεύει την «δυναμική ανάπτυξη μεταξύ των μεγαλύτερων παγκόσμιων εταιρειών». Η realme κατάφερε να φτάσει τις 50 εκατομμυρία πωλήσεις, διότι είχε μεγάλη επιτυχία στο παγκόσμιο νεανικό κοινό, με αυτό το τμήμα των χρηστών να αποτελεί το μεγαλύτερο μέρος της πελατειακής της βάσης. Η realme έχει κερδίσει μια θέση στην καρδιά των νέων παγκοσμίως, δεδομένου του πόσο διαφορετική είναι αυτή η ομάδα χρηστών παγκοσμίως. «Η realme έγινε ένα από τα κορυφαία 5, ή ακόμα και τα κορυφαία 3, brand στις βασικές του αγορές, όπως η Ινδία, η Ινδονησία, το Μπαγκλαντές, οι Φιλιππίνες και ορισμένες άλλες χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας», λέει ο αναλυτής της έρευνας Abhilash Kumar στο Counterpoint.
Η realme, με το σύνθημα «Dare to Leap», υιοθετεί μια στρατηγική πωλήσεων υψηλών ποιοτικά επιδόσεων με μοντέρνα χαρακτηριστικά και γνώμονα τις προσιτές και ελκυστικές τιμές. «Με τις προσπάθειές της να φέρει τα προσιτά αλλά premium προϊόντα στους καταναλωτές, καθώς και την ικανότητά του να προσφέρει digital αγορά και after-sales υπηρεσίες σε διάφορες χώρες, η realme έχει αναδειχθεί ως το πιο ανθεκτικό brand κατά τη διάρκεια και μετά την κρίση πανδημίας» σύμφωνα με τον αναλυτή της έρευνας Abhilash Kumar. Η trendsetting εικόνα της realme και η ποιότητα του προϊόντος έχουν συμβάλει στην ενίσχυση της εμπιστοσύνης των πελατών και της αναγνωρισιμότητας της μάρκας.
«Στην πραγματικότητα, ακολουθούμε τη φιλοσοφία μας, να τολμήσουμε να είμαστε στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας, του σχεδιασμού και της αξίας του προϊόντος, κάτι που θα κάνει τους νέους να ταυτιστούν μαζί μας», λέει ο Sky Li, Διευθύνων Σύμβουλος της Realme. Αν και ακόμα ηλικιακά μικρή, η realme κέρδισε πέντε κορυφαία διεθνή βραβεία σχεδιασμού και συνεργάστηκε με διακεκριμένους σχεδιαστές παγκόσμιας κλάσης στα προϊόντα της μέσω του Realme Design Studio. Η realme προσέφερε άλλη μια τεχνολογική καινοτομία όντας η πρώτη εταιρεία που χρησιμοποίησε τον επεξεργαστή Snapdragon 865 / 765G και εισήγαγε την κάμερα 64MP σε τηλέφωνο. Το πιο σημαντικό είναι ότι αυτές οι καινοτομίες επέτρεψαν στη realme να φέρει τα smartphone με δυνατότητα 5G στο νεανικό κοινό, αυξάνοντας έτσι τη δημοτικότητα και τη φήμη της σε πολλές αγορές διεθνώς.
Η διεθνής ομάδα και το DNA της επέτρεψαν στην εταιρεία realme να αναπτυχθεί γρήγορα. Η realme ανέλαβε κινδύνους να επεκταθεί γρήγορα σε περισσότερες από 61 αγορές παγκοσμίως και συγκαταλέγεται μεταξύ των 5 κορυφαίων εμπορικών σημάτων σε περισσότερες από 13 αγορές παγκοσμίως σε μόλις δύο χρόνια. Κατατάσσοντας την έβδομη παγκοσμίως, η realme είναι η μόνη μεγάλη μάρκα smartphone που διατηρεί διψήφια ανάπτυξη στο δεύτερο τετράμηνο του 2020.
Για τους νέους καταναλωτές, το realme επεκτάθηκε γρήγορα για να προσφέρει μια ποικιλία προϊόντων AI of Things (AIoT), όπως έξυπνα προϊόντα ήχου, εικόνας και τρόπου ζωής για να συμπληρώσουν την ολοένα και πιο ψηφιακά συνδεδεμένη ζωή τους. Αυτά τα προϊόντα έχουν γίνει γρήγορα δημοφιλή. Στην Ινδία, η realme πούλησε πάνω από 1 εκατομμύριο έξυπνες μεμονωμένες συσκευές ήχου, φτάνοντας στην πρώτη θέση στο μερίδιο αγοράς το δεύτερο τρίμηνο του 2020. Μέχρι στιγμής, η realme κυκλοφόρησε πάνω από 50 προϊόντα AIoT το 2020, με σχέδια να το διπλασιάσει το 2021.