η Realme, η πλέον νέα και ραγδαία αναπτυσσόμενη μάρκα smartphone, συμμετέχει για πρώτη φορά στο Mobile World Congress, όπου θα φιλοξενήσει το πρώτο παγκόσμιο λανσάρισμα της για το 2020, στις 24 Φεβρουαρίου. Στην εποχή του 5G, η Realme θα είναι αφιερωμένη στο να διαφημίζει την τεχνολογία αιχμής, προωθώντας τη δημοτικότητα των δικτύων 5G παγκοσμίως και φέρνοντας νέες συσκευές 5G με απίστευτη ισχύ και μοναδικό στιλ στους χρήστες παγκοσμίως.
Η πρώτη της συμμετοχή στο Mobile World Congress, είναι ένα μεγάλο ορόσημο για την Realme, η οποία συνεχίζει να εντυπωσιάζει σε παγκόσμιο επίπεδο. Το 2019 χάρισε στην Realme τον τίτλο της ταχύτερα αναπτυσσόμενης μάρκας smartphone παγκοσμίως, έχοντας φτάσει στο Top 7, με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 505 %. Έχοντας επεκταθεί σε 22 αγορές, σε 4 ηπείρους, μεταξύ των οποίων η Κίνα, η Νοτιοανατολική Ασία, η Ρωσία, η Ινδία και η Ευρώπη, έχει να επιδείξει εξαιρετικά αποτελέσματα σε πολλές από αυτές τις νέες αγορές.
Είναι χαρακτηριστικό το παράδειγμα της Realme στην Ισπανία ώπου κατάφερε να γίνει ένα από τα κορυφαία 5 brands στην χώρα, σε μόλις ενάμιση μήνα, σύμφωνα με τις επίσημες στατιστικές μετρήσεις της Counterpoint. Ξεκινώντας επίσημα στην Ευρώπη τον Οκτώβριο του 2019, η Realme περιλαμβάνει όχι μόνο μια ολοκληρωμένη γκάμα συσκευών όπως το Realme X2 Pro, αλλά και μια σειρά αξεσουάρ όπως τα πρόσφατα παρουσιαζόμενα Realme Buds Air, τα πρώτα αληθινά ασύρματα ακουστικά της μάρκας.
H Realme είναι ένα τεχνολογικό brand που εξειδικεύεται στην παροχή υψηλής ποιότητας smartphones με τον βέλτιστο σχεδιασμό και απόδοση. Από το λανσάρισμα τους στην ασιατική αγορά, τα προϊόντα της Realme έχουν καταφέρει να εδραιωθούν ξεχωρίζοντας για την απόδοση και το στυλ τους, και με τις πωλήσεις στην Ινδία, να φτάνουν το ορόσημο του 1 εκατομμυρίου κινητών τηλεφώνων σε μόλις 3 ημέρες. Έτσι η Realme είναι πια μέσα στις Top 4 μάρκες στην Ινδία, στις Top 5 στην Ινδονησία και αποτελεί πλέον μια από τις 7 κορυφαίες μάρκες παγκοσμίως.
Η εταιρεία δραστηριοποιείται σήμερα σε περισσότερες από 20 αγορές στην Ευρώπη και την Ασία.