Για άλλη μια φορά οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας στην χώρα μας δείχνουν ότι η απόλυτη καταστροφή είναι μόλις μια βλάβη μακριά. Καμία πρόβλεψη και προετοιμασία για το απροσδόκητο, κανένα back up plan και φυσικά καμία οργάνωση για την έγκαιρη ενημέρωση των πελατών τους.
Το χειρότερο; Οι ίδιες εταιρείες οι οποίες δεν μπορούν να προσφέρουν αξιόλογες υπηρεσίες μας έχουν ανεβάσει στο top 3 των χωρών με τις ακριβότερες χρεώσεις κινητής στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Ναι καλά διαβάσατε, πληρώνουμε από 4% έως και 272% πιο ακριβά τις περίφημες αυτές υπηρεσίες και έχουμε την τιμή να είμαστε η πιο ακριβή χώρα σε επικοινωνίες και υπηρεσίες τηλεφωνίας και διαδικτύου στην ΕΕ. Μια εξαιρετική και άκρως “Ελληνική” επιτυχία!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ EUROSTAT
Πριν λίγο καιρό είχαμε τα προβλήματα του δικτύου Cosmote που ταλαιπώρησαν αρκετούς συνδρομητές ενώ σήμερα ήρθε η σειρά της Vodafone. Το δίκτυο της όπως φαίνεται αντιμετωπίζει προβλήματα σε όλη την Ελλάδα από τις 20:30 περίπου με αρκετούς συνδρομητές να αναφέρουν αδυναμία σύνδεσης στο δίκτυο σταθερής αλλά και στις συνδέσεις στο internet.
Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση όπως είναι φυσικό κατέρρευσε και αρκετοί πελάτες έχουν έρθει σε απόγνωση καθώς δεν μπορούν να έχουν ενημέρωση. Μια ματιά στην σελίδα της Vodafone Greece στο Facebook είναι αποκαλυπτική.
Υπάρχουν πελάτες που ισχυρίζονται ότι είναι 2η ημέρα χωρίς internet και Wi-Fi ενώ δεν μπορούν να επικοινωνήσουν με την υποστήριξη της εταιρείας, άλλοι είναι εξοργισμένοι καθώς δεν υπάρχει κάποια επίσημη ανακοίνωση ενώ ο εκτιμώμενος χρόνος αναμονής στο 13840 έχει φτάσει τις 34 ώρες και 45 λεπτά!
Αυτή δυστυχώς είναι η πραγματικότητα στην Ελλάδα του 2020. Εταιρείες κολοσσοί που ξοδεύουν τεράστια ποσά σε διαφημιστικές καμπάνιες οι οποίες δείχνουν το «ανθρώπινο» πρόσωπο της επικοινωνίας. Βέβαια το «πρόσωπο» αυτό μας κοστίζει πιο ακριβά και από χώρες οι οποίες έχουν κατώτατο μισθό τα 1600 ευρώ αλλά ποιος ενδιαφέρεται για τέτοιες λεπτομέρειες;
Το 2020 είναι απαράδεκτο μια εταιρεία -η οποία ζητά το υψηλότερο τίμημα στην ΕΕ για τις υπηρεσίες της- να μην έχει την δυνατότητα να αντιμετωπίσει το οποιοδήποτε τεχνικό πρόβλημα γρήγορα και αποτελεσματικά. Αλλά το χειρότερο όλων είναι η ίδια εταιρεία να μην δίνει την δυνατότητα στους πελάτες να επικοινωνήσουν και να ενημερωθούν άμεσα για το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν.