H British American Tobacco επέλεξε την Ελλάδα να είναι στο πρώτο κύμα λανσαρίσματος του glo, ενός συστήματος θερμαινόμενου καπνού, με ξεχωριστά χαρακτηριστικά, και έτσι κάνει την χώρα μας μιας από τις πρώτες παγκοσμίως που θα διαθέτει ολόκληρη τη γκάμα προϊόντων του ομίλου, παραδοσιακά και νέας γενιάς. Το πρώτο λανσάρισμα του glo έγινε με μεγάλη επιτυχία στην Ιαπωνία. Έκτοτε, το glo έχει επεκταθεί σε διάφορες αγορές, μεταξύ άλλων στον Καναδά, στη Νότια Κορέα, στη Ρουμανία, στη Ρωσία και στην Ιταλία.
Η Ελλάδα είναι μια σημαντική αγορά για την British American Tobacco (BAT) μια και όπως αναφέρθηκε σαν καταναλωτές δοκιμάζουμε νέα προϊόντα και τάσεις, ειδικά σε ότι έχει να κάνει με το κάπνισμα. Το περασμένο Ιούνιο είχε λανσαριστεί το Vype, στον χώρο του ατμίσματος, με μεγάλη επιτυχία σε επίπεδο πωλήσεων, ενώ η BAT μπαίνει και στο χώρο του θερμαινόμενου καπνού. Στην συγκεκριμένη αγορά δραστηριοποιείται ήδη η Philip Morris International με το IQOS. Η αγορά θερμαινόμενου καπνού στη χώρα μας υπολογίζεται σε περίπου 900.000 ράβδους το έτος.
Το λανσάρισμα του glo θα ενισχύσει με 150 εκατομμύρια ευρώ την ελληνική οικονομία τα επόμενα δύο χρόνια δημιουργώντας παράλληλα 250 νέες θέσεις εργασίας μέχρι τα τέλη του 2019, όπως ανακοινώθηκε παρουσία του Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Γιάννη Δραγασάκη, του Αντιπροέδρου της Νέας Δημοκρατίας, Κωστή Χατζηδάκη και πολλών επισήμων στην εκδήλωση ανακοίνωσης του προϊόντος.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρθηκε, από το 2013 η εταιρεία έχει συμβάλλει 2,3 δισεκατομμύρια ευρώ στα κρατικά έσοδα. Την ίδια περίοδο, έχει επίσης στηρίξει με 320 εκατομμύρια ευρώ τις ελληνικές επιχειρήσεις και με περίπου 80 εκατομμύρια ευρώ τους Έλληνες αγρότες, αγοράζοντας περίπου το 20% βασικών ελληνικών ποικιλιών καπνού, οι οποίες έχουν κορυφαία ποιοτικά χαρακτηριστικά σε παγκόσμιο επίπεδο.
Παράλληλα, το λανσάρισμα του νέου προϊόντος θα αυξήσει σημαντικά τη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στο Διεθνές Διαμετακομιστικό Κέντρο της British American Tobacco στον Πειραιά και θα στηρίξει περαιτέρω την επέκταση του λιμανιού. Το Διεθνές Διαμετακομιστικό Κέντρο, που διακινεί μέσω του Πειραιά, προϊόντα αξίας 1,1 δισεκατομμυρίων ευρώ ετησίως σε άλλες χώρες, αναμένεται να επεκταθεί σημαντικά. Σήμερα, περίπου 2,5 εκατομμύρια εμπορευματοκιβώτια έρχονται ετησίως από τα εργοστάσια της British American Tobacco στην Ελλάδα.
Το glo είναι προϊόν δυνητικά μειωμένου κινδύνου με το αερόλυμα που σχηματίζεται από τη θέρμανση να παράγει μια φυσική γεύση καπνού, αντίστοιχη με αυτή του τσιγάρου, αλλά με περίπου 90%-95% λιγότερες τοξικές ουσίες σε σχέση με τον καπνό του τσιγάρου. Η συσκευή είναι εύχρηστη και θερμαίνει ειδικά σχεδιασμένες ράβδους καπνού, τα NEO Sticks, χωρίς καύση. Το glo λόγω του ότι θερμαίνει εξωτερικά τον καπνό, πάνω από το χαρτί, έχει λιγότερη μυρωδιά από άλλα παρόμοια προϊόντα ενώ έχει μεγάλη αυτονομία για έως 30 χρήσεις, επίσης δεν υπάρχει έξτρα θήκη για το τσιγάρο.
Η British American Tobacco έχει επενδύσει πάνω από 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια τα τελευταία έξι χρόνια στην έρευνα και ανάπτυξη των εναλλακτικών, στο κάπνισμα, προϊόντων με δυνητικά μειωμένο κίνδυνο, όπως είναι τα προϊόντα θερμαινόμενου καπνού και τα προϊόντα ατμίσματος. Παγκοσμίως, πάνω από 1.500 επιστήμονες και ειδικοί εργάζονται στα κέντρα Έρευνας και Ανάπτυξης της εταιρείας.
Η συσκευή glo είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα μέσω των καταστημάτων και του e-shop της NOBACCO (nobacco.gr/glo), ενώ οι ράβδοι καπνού που χρησιμοποιούνται στη συσκευή είναι διαθέσιμες και σε άλλα σημεία πώλησης σε ολόκληρη την Ελλάδα.
Ο Γενικός Διευθυντής της British American Tobacco για τη Νότια Ευρώπη, Andrea Conzonato, δήλωσε σχετικά: «Μετά από το επιτυχημένο λανσάρισμα του Vype λίγους μήνες πριν, το λανσάρισμα του glo στην ελληνική αγορά αντιπροσωπεύει μια στρατηγική κίνηση για τη British American Tobacco στην Ελλάδα. Αποδεικνύει τη σημασία της χώρας για την εταιρεία, καθώς καθιστά την Ελλάδα μια από τις πρώτες χώρες παγκοσμίως, που θα διαθέτει την πλήρη γκάμα των Προϊόντων Επόμενης Γενιάς του Ομίλου».
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της British American Tobacco Hellas, Juan José Marco, ανέφερε: «Συνεπείς με τον στόχο της British American Tobacco να προσφέρουμε στους ενήλικες καταναλωτές εναλλακτικές επιλογές στο κάπνισμα, υποδεχόμαστε με μεγάλο ενθουσιασμό το glo στην Ελλάδα. Με τη φιλοδοξία να ηγηθεί της κατηγορίας των Προϊόντων Επόμενης Γενιάς και έχοντας επενδύσει σημαντικά σε αυτήν, η British American Tobacco αποδεικνύει έμπρακτα τη δέσμευση της εταιρείας να συνεχίσει να στηρίζει την ανάκαμψη της Ελλάδας».
Ο επικεφαλής του τμήματος ερευνών για τα προϊόντα δυνητικά μειωμένου κινδύνου του Ομίλου της British American Tobacco, Δρ. James Murphy, είπε: «Αναπτύξαμε το glo, με στόχο να προσφέρουμε στους ενήλικες καπνιστές μια εμπειρία αντίστοιχη του καπνίσματος αλλά με δυνητικά μειωμένο κίνδυνο σε σχέση με το συμβατικό τσιγάρο. Είναι ευρέως αποδεκτό ότι η καύση του τσιγάρου παράγει πολλές από τις τοξικές ουσίες που σχετίζονται με το κάπνισμα. Αποφεύγοντας την καύση, το glo παράγει περίπου 90%-95% λιγότερες τοξικές ουσίες σε σχέση με τα τσιγάρα».
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της NOBACCO, Μάρκος Μαρκόπουλος, τόνισε: «Πρόκειται για μια ιδιαίτερα σημαντική ημέρα για εμάς καθώς το λανσάρισμα του glo™ σηματοδοτεί το πέρασμα της NOBACCO σε μια νέα εποχή. Πλέον η εταιρεία μας γίνεται η πρώτη στον κλάδο της στην Ευρώπη που είναι σε θέση να προσφέρει στον καταναλωτή όλες τις νόμιμες, ασφαλείς και εξελιγμένες εναλλακτικές στο κλασικό τσιγάρο λύσεις, παραμένοντας πιστή στην αποστολή της: να είναι δίπλα σε όλους όσοι σκέφτονται να κάνουν την επιλογή ζωής και να αφήσουν πίσω τους το παραδοσιακό κάπνισμα. Σε όλους αυτούς λέμε ότι από σήμερα όλα πλέον είναι στο χέρι τους. Γιατί τώρα η Nobacco τους δίνει τη Δύναμη της Επιλογής».