Σε ένα εντυπωσιακό περίπτερο έκτασης 1.000 τετραγωνικών, οι δύο μεγάλες μάρκες του ομίλου, η Candy και η Hoover, έδειξαν πώς η φιλοσοφία τους για τη βελτίωση της καθημερινότητάς μας εκφράζεται μέσα από τα κορυφαία νέα μοντέλα τους και τις αντίστοιχες τεχνολογικές λύσεις. Έτσι, φέτος δύο συσκευές ήταν οι πρωταγωνιστές του ομίλου, τα πλυντήρια Candy Rapid’ò και Hoover AXI, αποδεικνύοντας στην πράξη πόσο έχει εξελιχθεί ο χώρος των οικιακών συσκευών σε συνεργασία με τις πιο καινοτομικές τεχνολογίες τηλεπικοινωνίας.
Hoover: Νέες λύσεις με στυλ και εξατομικευμένη φροντίδα
Αρχικά η μάρκα Hoover, του ομίλου Candy, πρόβαλλε την πολύχρονη έρευνά της στο πώς να προσφέρει στον καταναλωτή μοναδικές και καινοτομικές λύσεις που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του, πάντα με προσοχή στον κομψό σχεδιασμό.
Κεντρικό στοιχείο της παρουσίας της Hoover, ήταν η “Κουζίνα του μέλλοντος”, ένας χώρος που η μάρκα έδειξε πώς όλες οι σχετικές οικιακές συσκευές θα είναι όχι μόνο συνδεδεμένες με το χρήστη, μέσω του ειδικού application Hoover Wizard και της υπηρεσίας αναγνώρισης φωνής Direct Voice, αλλά και μεταξύ τους! Για παράδειγμα ο φούρνος Vision 2.0 με την μεγάλη οθόνη στην πόρτα του και την εσωτερική κάμερα που παρακολουθεί το ψήσιμο του φαγητού, είναι μια εντυπωσιακή απόδειξη πως η καινοτομία μπορεί να πρωταγωνιστήσει στην κουζίνα. Ο φούρνος όχι μόνο προσφέρει όλες τις ευκολίες μιας «έξυπνης» συσκευής, αλλά μπορεί να γίνει και το ψηφιακό κέντρο στο σπίτι, λαμβάνοντας και αναμεταδίδοντας τις πληροφορίες από άλλες συσκευές Hoover.
Βασικός πρωταγωνιστής στη γκάμα της Hoover είναι το πλυντήριο ρούχων AXI με μία ειδική έκδοση που αναδεικνύει τις δυνατότητές του. Ανάμεσα τους, εκείνη του πλήρους ελέγχου με την υπηρεσία Direct Voice, το σύστημα TED, αναγνώρισης υφασμάτων και λεκέδων που επιτρέπει την επιλογή του πιο κατάλληλου προγράμματος πλύσης και βέβαια την εντυπωσιακή χωρητικότητα 14 κιλών, που καλύπτει και τις πιο μεγάλες ανάγκες. Το AXI εγγυάται και την απαλή περιποίηση κάθε υφάσματος, αλλά και την χαμηλή κατανάλωση ενέργειας, καθώς είναι χαρακτηρισμένο ως ενεργειακής κλάσης A +++ -70%, θέτοντας συνολικά ένα νέο στάνταρτ ποιότητας για τα πλυντήρια ρούχων.
Στην IFA η Hoover οργάνωσε την παρουσία της με μια σειρά εξειδικευμένων χώρων προβολής, οι οποίοι ήταν οι εξής:
• “Εξερεύνηση νέων λύσεων”: Εκεί παρουσιάστηκαν τα πιο καινοτόμα προϊόντα, όπως ο φούρνος KeepHeat και το ψυγείο AXI, με την τεχνολογία ψυχρής αποθήκευσης DenBa, η οποία επιτρέπει την συντήρηση του φαγητού για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.
• “Εξατομικευμένη φροντίδα”: Με επαναστατικές καινοτομίες που επιτρέπουν την προσωποποιημένη παροχή τεχνολογικών λύσεων, μια βασική φιλοσοφία της Hoover. Έτσι οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να δουν τις πιο κατάλληλες για αυτούς συσκευές με βάση τις πληροφορίες που θα συλλέξει ένα λογισμικό αναγνώρισης προσώπου!
• “Στυλ”: Εδώ φιλοξενήθηκαν οι πιο αντιπροσωπευτικές συσκευές και οικογένειες μοντέλων που χαρακτηρίζονται από τον εντυπωσιακό τους σχεδιασμό, το μινιμαλιστικό ύφος και την άριστη λειτουργικότητα.
• “Μικρές οικιακές συσκευές”: Μια ζώνη όπου το κοινό είδε μια μεγάλη γκάμα από ασύρματες σκούπες, ανάμεσα τους την πολυχρηστική Rhapsody Power. Η Rhapsody ήταν το κορυφαίο προϊόν στην περσινή έκθεση και φέτος οι επισκέπτες γνώρισαν τη νέα έκδοση, ιδιαίτερα ισχυρή και πλούσια σε εξοπλισμό. Ακόμη είδαν την καινοτομική H-Free, μια εύχρηστη και ευέλικτη σκούπα, η οποία αποδίδει το ίδιο με μία ενσύρματη.
Candy: Ιταλικό στυλ με ευφυία και ψηφιακή διασύνδεση
Στο περίπτερο του ομίλου, η μάρκα Candy πρότεινε με τη σειρά της μια σειρά από προϊόντα που συμπυκνώνουν τα στοιχεία που την έκαναν τόσο γνωστή: Τη διασυνδεσιμότητα των συσκευών, την ευφυή λειτουργία τους και βέβαια το κομψό ιταλικό στυλ που συνδυάζεται με ευκολία στη χρήση. Ό,τι δηλαδή χρειάζεται ο καταναλωτής του σήμερα!
Και για την Candy, το φετινό κορυφαίο μοντέλο ήταν το πλυντήριο Rapid’ò, με πολλά προγράμματα γρήγορης πλύσης, που φθάνουν σε ένα πλήρη κύκλο καθαρισμού σε λιγότερο από 39 λεπτά! Ακόμη, η καινοτομική τοποθέτηση του κάδου, διευκολύνει το γέμισμα και άδειασμά του.
Στην έκθεση IFA και η Candy είχε την παρουσίαση της οργανωμένη θεματικά ως εξής:
• “Πλήρης διασύνδεση”: Μια ζώνη με όλη τη γκάμα των προϊόντων της φίρμας που συνδέονται ψηφιακά μεταξύ τους μέσω της εφαρμογής simply-FI, δημιουργώντας ένα «διασυνδεδεμένο σπίτι», με όλες τις συσκευές να μπορούν να τηλεχειριστούν, αλλά και να επικοινωνήσουν μεταξύ τους. Μια τεχνολογική πρόταση που αποτελεί στρατηγική επιλογή για την φίρμα, η οποία πλέον προσφέρει την διασύνδεση σε όλα της τα μοντέλα, ακόμη και τα πιο οικονομικά.
• “Κομψός σχεδιασμός”: Στη ζώνη αυτή οι επισκέπτες είδαν και το περυσινό κορυφαίο μοντέλο στην IFA, το πλυντήριο Bianca, το οποίο συνεχίζει να εντυπωσιάζει και στην νέα έκδοση του, σχεδιασμένο για ένα νεανικό και δυναμικό κοινό.
• “Έξυπνες συσκευές”: Τα πιο αναγνωρίσιμα ευφυή προϊόντα είχε την ευκαιρία να γνωρίσει το κοινό σε αυτή τη ζώνη. Ανάμεσα τους ξεχώρισαν η κουζίνα Candy Trio που συνδυάζει φούρνο, κεραμική εστία και πλυντήριο πιάτων σε μια συσκευή και τα πλυντήρια Acquamatic και Smart Steam, ενώ μια ειδική περιοχή θα είναι αφιερωμένη στον φούρνο Candy Watch & Touch, μια πανέξυπνη συσκευή με ιδιαίτερα εύχρηστο τρόπο επικοινωνίας, το οποίο έχει τιμηθεί πρόσφατα και με βραβείο σχεδιασμού Red Dot, μια διάκριση που αναγνώρισε την λειτουργικότητα του σε συνδυασμό με την κομψότητα στο σχεδιασμό του.